#

Starszy Specjalista IT - II linia wsparcia

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Starszy Specjalista IT - II linia wsparcia

Lokalizacja: Warszawa

Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty.

 

Naszym Klientem jest firma będąca firma z branży medycznej, posiadającą sieć placówek medycznych.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Starszego Specjalisty IT (II linia wsparcia)

Osoba ta będzie zajmowała się zapewnieniem skutecznego wsparcia użytkowników w zakresie obsługi systemów informatycznych. Utrzymanie odpowiedniej dostępności systemów IT, infrastruktury sprzętowej i telekomunikacyjnej oraz rozwój usług informatycznych.

 

Stawka: 32 - 45 PLN netto + VAT/godzinę

Lokalizacja: Warszawa (Wola)

Okres współpracy: 12 miesięcy + przedłużenie / kontrakt B2B via Devire

 

U Kandydatów zwracamy uwagę na

  • Wykształcenie wyższe
  • 3 letnie doświadczenie w obszarze IT najlepiej w firmie medycznej
  • Znajomość systemów medycznych (HIS/RIS/PACS) – mile widziane
  • Doświadczenie w administrowaniu systemami i infrastrukturą IT
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów IT
  • Inicjatywa, samodzielność i dobra organizacja pracy
  • Bardzo dobrą komunikacja, nastawienie na klienta i pracę zespołową
  • Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę w międzynarodowym zespole – być może jeśli pojawi się jakiś problem będzie trzeba porozmawiać z kimś po angielsku (np. z anglojęzycznym lekarzem)

 

Kandydat będzie odpowiedzialny za:

  • Wsparcie użytkowników systemów IT ze szczególnym uwzględnieniem systemów medycznych (II linia wsparcia)
  • Utrzymanie odpowiedniej dostępności systemów informatycznych, infrastruktury sprzętowej i telekomunikacyjnej
  • Administracja systemami IT głównie z obszaru diagnostyki
  • Udział w projektach IT w zakresie wdrażania systemów i infrastruktury IT
  • Udział w modernizacji optymalizacji istniejących rozwiązań IT
  • Współpraca z Działem IT oraz firmami zewnętrznymi w ramach kontraktów serwisowych

 

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o kontrakt B2B via Devire
  • Pakiet benefitów – prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
  • Atrakcyjną lokalizację w nowoczesnym biurze Klienta
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi