Opis stanowiska pracy
Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. pozyskiwania i obsługi projektów
Wydział Naukowy i Zarządzania Projektami Akademii Sztuki Wojennej poszukuje kandydata na stanowisko starszego specjalisty ds. pozyskiwania i obsługi projektów.
Wymiar etatu - 1.
Wymagania obowiązkowe:
- wykształcenie wyższe i udokumentowany 5 letni staż pracy,
- doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków krajowych i europejskich,
- rozumienie i znajomość dokumentów, procedur i szczegółowych wytycznych niezbędnych do prawidłowego rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych (środki publiczne krajowe i europejskie),
- biegła znajomość języka angielskiego,
- umiejętność koncepcyjnego i analitycznego myślenia,
- samodzielność i odpowiedzialność w działaniu oraz podejmowaniu decyzji.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość zasad funkcjonowania biur zarządzania projektami,
- doświadczenie w pracy przy co najmniej jednym projekcie, w którym wartość dofinansowania przekraczała 500.000 zł,
- studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami,
- doświadczenie w prowadzeniu współpracy międzynarodowej, w tym w pozyskiwaniu partnerów w ramach realizacji projektów partnerskich,
- znajomość metodyk zarządzania projektami (preferowane PRINCE 2) potwierdzona certyfikatem,
- doświadczenie we współpracy z organami administracji publicznej oraz Unii Europejskiej.
Cel zajmowanego stanowiska:
- określanie źródeł oraz skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na realizację projektów i programów,
- zapewnienie skoordynowanego i sprawnego wdrożenia projektów i programów zgodnych z misją oraz celami strategicznymi Uczelni,
- wsparcie pracowników badawczo-dydaktycznych Uczelni we wnioskowaniu i obsłudze projektów.
Realizowane zadania:
- definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,
- stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,
- skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,
- współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,
- uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,
- inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,
- koordynacja procesu wdrożenia projektów i programów, w szczególności planowanie, delegowanie, monitorowanie i kontrolowanie wszystkich aspektów projektów na każdym etapie ich wdrażania,
- przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej (wnioski o dofinansowanie oraz inne wymagane konkursem dokumenty) do wybranych i uzgodnionych z przełożonymi konkursów w ramach obowiązujących programów (Programy Europejskie m.in. Horyzont 2020, Programy Operacyjne krajowe i regionalne, w tym m. in. RPO WM 2014-2020, itp., programy resortowe, programy międzynarodowe) i konkursów grantowych (m. in. granty badawcze, programy finansowane z budżetu państwa, funduszu korporacyjne, itp.)
- nadzór nad złożeniem aplikacji projektowej,
- nadzór nad negocjacjami i podpisywaniem umów grantowych i dotacyjnych,
- koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu realizowanych projektów, monitoring budżetów realizowanych projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji projektowej, współpraca z działami merytorycznymi),
- prowadzenie i rozliczanie projektów zgodnie z obowiązującymi dla poszczególnych programów wytycznymi i zasadami rozliczania projektów w instytucji, w tym: bieżący monitoring postępu rzeczowo-finansowego, kontrola prawidłowości wydatkowania środków i osiąganych wskaźników, przygotowywanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań i raportów,
- dbałość o jakość relacji i utrzymywanie stałych kontaktów z podmiotami zewnętrznymi w zakresie rozliczania i sprawozdawczości.
Oczekiwane efekty:
- zinwentaryzowanie aktualnego stanu realizowanych projektów i programów,
- określenie potencjału projektowego Uczelni i jej jednostek,
- opracowanie i wdrożenie jednolitego systemu zarządzania portfelem projektów,
- zapewnienie stabilnego wsparcia finansowego dla realizacji zadań Uczelni oraz zapewnienie jej stałego rozwoju i poszerzenia oferty edukacyjnej i naukowej.
Wymagania
Wymagane dokumenty:
- CV + List motywacyjny,
- kopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie przy realizacji projektów,
Akademia Sztuki Wojennej oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Osoby spełniające wymagania proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych do dnia 8 lutego 2019 r. na adres:
Akademia Sztuki Wojennej
Wydział Naukowy i Zarządzania Projektami,
00-910 Warszawa, al. gen. Chruściela 103,
z dopiskiem „Nabór na stanowisko starszego specjalisty”.
Informacja dla kandydatów:
Dokumenty składane przez Kandydata powinny zostać opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Aplikacji nie odsyłamy. Dokumenty nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji można odebrać w Akademii Sztuki Wojennej w terminie do 7 dni od dnia zakończenia tego procesu. W wypadku ich nieodebrania są one niszczone w ASzWoj.
CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 6 miesięcy na potrzeby kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Akademię Sztuki Wojennej al. gen. Antoniego Chruściela "Montera" 103, 00-910 Warszawa zawartych w CV na potrzeby obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia (dyrektywy 95/46/WE) (D. Urz. UE nr L 119 z 4.05.2016 r.), informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Sztuki Wojennej z siedzibą przy Al. gen. Antoniego Chruściela „Montera” 103, 00-910 Warszawa.
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych z którym może Pani/Pan skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@akademia.mil.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na podstawie przepisów prawa pracy.
Prezentacja firmy
Akademię Sztuki Wojennej powołano do życia w drodze ustawy 1 październik...
Akademię Sztuki Wojennej powołano do życia w drodze ustawy 1 października 2016 roku. Uczelnia jest następczynią dokonań swoich poprzedniczek i jednocześnie kontynuatorką tradycji Wojskowej Szkoły Aplikacyjnej (1820–1831) i Wyższej Szkoły Wojennej (1919–1946).
Akademia jest najwyższej rangi uczelnią wojskową – w jej murach kształcą się studenci cywilni i doskonalą oficerowie. Zachowując dziedzictwo pokoleń, Akademia Sztuki Wojennej wytycza nowe kierunki rozwoju myśli wojskowej przez prowadzenie innowacyjnych badań, wysoką jakość kształcenia oraz wykorzystanie współczesnej wiedzy i praktyki sztuki wojennej, odpowiadając tym samym na aktualne i przyszłe potrzeby Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/02/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Finanse, Praca Biuro / Dokumentacja