Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec
ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 12 G

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Dokonywanie przeglądów, czynności konserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu teleinformatycznego, będącego na wyposażeniu jednostki.
  • Administrowanie i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym będącym na wyposażeniu jednostki tj. urządzenia sieciowe, terminale, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki.
  • Instalowanie i uaktualnianie oprogramowania komputerowego.
  • Dbanie o bieżącą obsługę poczty intranetowej.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w książkach mienia i materiałów.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca wymaga szczególnej koncentracji,
- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku (brak windy i podjazdów),
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

Proponowane wynagrodzenie: 2.133 zł. brutto + procentowy dodatek za staż pracy maksymalnie 20%.
Osoby spełniające wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Oferty nie zakwalifikowane nie będą odsyłane, zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KPP w Zgorzelcu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 75 64 94 306.

Techniki i metody selekcji:
- weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Praktyczna znajomość budowy komputera i urządzeń teleinformatycznych
  • Umiejętność bardzo dobrej obsługi programów i systemów komputerowych
  • Nieposzlakowana opinia
  • Samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność realizacji zadań pod presją czasu


wymagania dodatkowe:



    Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

    2016-08-05
    Komenda Powiatowa Policji w Zgorzelcu
    ul. Boh. II Armii Wojska Polskiego 12 G
    59-900 Zgorzelec
    ,,z dopiskiem na kopercie - dotyczy naboru na stanowisko starszego referenta
    Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Wspomagającego”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/07/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi