Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonowanie pism wpływających i wypływających do i z sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w Elektronicznym Dzienniku Korespondencji w ceu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • Obsługiwanie poczty elektronicznej przesłanej na skrzynkę Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu w celu bieżącego zapoznawania z jej treścią kierownictwa KMP we Wrocławiu
  • Sporządzanie pism, listów okolicznościowych i zaproszeń
  • Prowadzenie w zastępstwie obsługi sekretariatu Zespołu ds. Prezydialnych KMP we Wrocławiu oraz sekretariatu Radcy Prawnego KMP we Wrocławiu, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania tych komórek
  • Prowadzenie w zastępstwie za inspektora Zespołu ds. Prezydialnych KMP we Wrocławiu ewidencji głównej aktów prawnych oraz umieszczanie ich w elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych w celu zapewnienia komórkom i jednostkom organizacyjnym KMP bieżącego dostępu do aktów prawnych
  • Prowadzenie zagadnienia związanego z medycyną pracy dla Zespołu ds. Prezydialnych oraz Radcy Prawnego KMP we Wrocławiu , w celu terminowej realizacji zadań z tego zakresu, m.in. wystawiania skierowań na badania lekarskie
  • Doraźna pomoc w rejestracji korespondencji wpływającej do kancelarii jawnej KMP we Wrocławiu
  • Prowadzenie ewidencji materiałów i sprzętów będących na stanie kierownictwa KMP we Wrocławiu, Zespołu ds. Prezydialnych oraz Radcy Prawnego KMP we Wrocławiu


Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na I piętrze w budynku przy ul. Sołtysowickiej 21, a w ramach zastępstwa może być również wykonywana na I pietrze budynku przy ul. Podwale 31-33. W obu budynkach znajduje się winda, nie ma podjazdów dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca ma charakter biurowy i będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi: 2338,36 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,2479) oraz dodatek za wysługę lat.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność organizacji pracy samodzielnie i zespołowo
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

    Dokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/04/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi