Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie na szczeblu Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu postępowań wyjaśniających w sprawach dotyczących szkód powstałych w mieniu Skarbu Państwa.
  • Przygotowywanie projektów wniosków dotyczących wydania orzeczeń o odszkodowaniu lub umorzeniu należności.
  • Egzekwowanie bieżących należności od sprawców szkód na rzecz KMP we Wrocławiu przy współpracy z Radcą Prawnym.
  • Planowanie oględzin pojazdów służbowych z firmami ubezpieczeniowymi w celu uzyskania zwrotów kosztów naprawy.
  • Opracowywanie sprawozdań, analiz oraz planów w zakresie działania.
  • Współpraca z podmiotami wewnętrznymi, tj. jednostkami organizacyjnymi KMP we Wrocławiu, Wydziałem Finansów oraz Wydziałem Transportu KWP we Wrocławiu, jednostkami organizacyjnymi woj. dolnośląskiego. KPP/KMP.
  • Udział w komisajach inwentaryzacyjnych oraz komisjach dotyczących wybrakowania i wycofania z dalszego użytkowaia sprzętu i materiałów.


Warunki pracy

Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku. Praca o charakterze administracyjno - biurowym z wykorzystaniem komputera, telefonu, faksu, kserokopiarki. Realizacja zadań odbywa się przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. W budynku znajduje się winda i toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W trakcie realizacji czynności istnieje konieczność przemieszczania się między poszczególnymi kondygnacjami budynku niejednokrotnie z wykorzystaniem schodów oraz między budynkami KMP położonymi przy ul. Podwale i przy ul. Sołtysowickiej we Wrocławiu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie naboru mailowo (proszę podać adres mailowy). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywany termin zatrudnienia w ramach zastępstwa przewiduje się do kwietnia 2018 roku. Uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi ok. 2060,00 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,1000).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu zagadnień z wykorzystaniem przepisów finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność szybkiego działania
  • umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • komunkatywność
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejetność negocjacji
  • szybkie działanie i rozwiązywanie problemów


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/12/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi