Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji (E-Komenda) Wydziału Wspomagającego
  • Prowadzenie ewidencji przepisów i aktów prawnych oraz pieczęci będących na stanie Wydziału
  • Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich oraz kart ewidencji czasu pracy policjantów i pracowników cywilnych Wydziału
  • Przygotowywanie zarządzeń, decyzji, poleceń, pism i dokumentów w zakresie działania Wydziału
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz jej dalsze przechowywanie i ewidencjonowanie zgodnie z poleceniami przełożonych
  • Sporządzanie list obecności oraz prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach pracy
  • Udział w komisjach inwentaryzacyjnych oraz komisajach powołanych w celu wybrakowania i wycofania z dalszego użytkowania sprzetu i materiałów
  • Wystawianie i przechowywanie kart obiegowych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zwalnianych lub przenoszonych do realizacji zadań w innych komórkach organizacyjnych urzędu


Warunki pracy

Miejsce pracy znajduje się w obiekcie Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu przy ul. Podwale 31-33 na I kondygnacji. Pomieszczenie biurowe jednostanowiskowe, z oświetleniem naturalnym i sztucznym. Realizacja przydzielony spraw wymaga przemieszczania się pomiędzy budynkami KMP przy ul. Podwale 31-33 a budynkiem KMP przy ul. Sołtysowickiej 21 oraz pomiędzy siedzibami jednostek podległych KMP we Wrocławiu, znajdującymi się na terenie miasta Wrocławia i powiatu wrocławskiego. Obiekt KMP przy ul. Podwale 31-33 wyposażony jest w windę poruszającą się od kondygnacji I do V, jednakże rozmieszczenie komórek organizacyjnych, z którymi wymagana jest współpraca, wymaga częstego przemieszczania się między piętrami przy użyciu schodów. Brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych. Brak typowego pomieszczenia socjalnego.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie naboru mailowo (proszę podać adres mailowy). Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi ok. 2060,00 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,1000).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjnej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność
  • organizacja pracy własnej
  • obsługa komputera w zakresie znajomości pakietu MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-09-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi