Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w ŚwidnicyKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentKomenda Powiatowa Policji w Świdnicy ul.Jagiellońska 23 53-100 Świdnica
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie rejestru: śledztw i dochdzeń, czynności sprawdzających i odmów wszczęcia;
- sporządzanie okresowych zestawień danych ewidencyjnych dotyczących prowadzonych postępowan przygotowawczych;
- rejestrowanie spływu druków statystycznych KSIP i weryfikowanie poprawności ich wypełniania;
- do celów statystyczno-ewidencyjnych dokonywanie sprawdzeń zgodności merytorycznego zakończenia postępowań w dokumentacji statystycznej;
- prowadzenie elektronicznego dzienninka korespondencji;
- wprowadzanie danych do systemu SWOP dotczących urlopów wypoczynków i absencji chorobowej funcjonariuszy Wydziału Dochodzeniowo-Śledczego;
Warunki pracyPraca biurowa w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na trzecim piętrze. Brak wind i podjazdów.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Umowa o pracę.
2. Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
3. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne lub przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Decyduje data stempla pocztowego. Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
4. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
5. Warunkiem zatrudnienia na przedmiotowym stanowisku jest pozytywne zakończenie postępowania sprawdzającego skutkujące wydaniem kandydatowi poświadczenia bezpieczeństwa dostępu do informacji niejawnych.
6. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 74-85 82 339 lub 85 82 203
7. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy5 lat doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-07
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu