Opis stanowiska pracy
Izba Administracji Skarbowej w KatowicachDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentIzba Skarbowa
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- wykonywanie czynności poprzedzających wszczęcie postępowania egzekucyjnego w tym podejmowanie działań informacyjnych i dyscyplinujących
- wykonywanie zadań wierzyciela w ramach postępowania zabezpieczającego i egzekucyjnego
- prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach wierzycielskich
- obsługiwanie aplikacji informatycznych niezbędnych do realizowania zadań i ewidencjonowanie dokumentów źródłowych w systemach informatycznych
- dokonywanie wpisów zastawów skarbowych oraz występowanie z wnioskami o wpis hipoteki
Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu,
obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
bariery architektoniczne: brak węzła sanitarnego dla osób niepełnosprawnych ruchowo, podjazd przy wejściu do budynku,
oświetlenie sztuczne i naturalne,
budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa za nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Postępowanie rekrutacyjne obędzie się w Urzędzie Skarbowym w Sosnowcu i składać się będzie z dwóch części: pisemnej (:test sprawdzający wiedzę) oraz ustnej (rozmowa kwalifikacyjna).
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania.
Oferty złożone po upływie terminu oraz niespełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto:2 623,38 zł.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-32) 36 88 680.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów stosowanych w trakcie wykonywanych zadań: Ordynacja podatkowa, Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- umiejętność logicznego formułowania myśli,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność,
- inicjatywa,
- kreatywność,
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie świadectw pracy i dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2016-12-08
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu