Opis stanowiska pracy


Izba Skarbowa w Łodzi

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Izba Skarbowa w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja pism i innych dokumentów przychodzących drogą pocztową, w formie elektronicznej lub składanych bezpośrednio przez instytucje w systemie Biblioteka Akt lub SZD,
  • otwieranie przesyłek pocztowych, z wyjątkiem przesyłek oznaczonych klauzulą niejawności w rozumieniu ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz adresowanych imiennie do Naczelnika Urzędu i pozostałych pracowników,
  • odbiór przesyłek pocztowych z korespondencją przekazywanych z Urzędu Pocztowego w Radomsku ( w tym w szczególności sprawdzanie zgodności odbieranych przesyłek poleconych z wykazem pocztowym ) a także dostarczanych bezpośrednio przez instytucje oraz potwierdzanie, w razie potrzeby, faktu otrzymania tych dokumentów,
  • dekretacja w systemie Biblioteka Akt dokumentów podlegających automatycznej dekretacji oraz wstępna dekretacja w tymże systemie pozostałych pism i innych dokumentów, a następnie – po otrzymaniu od Naczelnika Urzędu lub Zastępców Naczelnika zadekretowanej korespondencji – weryfikacja wprowadzonych do systemu dekretacji,
  • sporządzanie codziennych wydruków zawierających informacje o dokumentach wprowadzonych do systemu Biblioteka Akt,
  • podział korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne oraz jej przekazywanie zgodnie z dekretacją Naczelnika Urzędu lub Zastępców Naczelnika,
  • wprowadzanie danych wynikających z deklaracji i zeznań podatkowych do systemów informatycznych POLTAX, CZM, BIBLIOTEKA AKT oraz innych stosowanych w Urzędzie aplikacji w celu bieżącego ewidencjonowania dokumentów,
  • prowadzenie czynności sprawdzających, w razie nieprawidłowości lub błędów w złożonych deklaracjach lub zeznaniach podatkowych oraz na podstawie składanych przez podatników wniosków o stwierdzenie nadpłaty w celu bieżącej kontroli ich prawidłowości pod względem merytorycznym i rachunkowym.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
- narzędzia pracy - sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

- stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku trzypiętrowym,
- budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
- budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- w budynku brak pomieszczeń higienicznosanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagane oświadczenia i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie.
Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji.
Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.810,76 zł

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-206 .

Wzory oświadczeń można pobrać https://dsc.kprm.gov.pl/wzory-oswiadczen-w-naborach .

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji lub pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów prawa o podatku dochodowym od osób fizycznych,
  • znajomość struktury organizacyjnej Urzędu,
  • komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  • cierpliwość, dokładność, uprzejmość,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów : Biblioteka Akt, SZD.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-09-26
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    21/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi