Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

Komenda Powiatowa Policji w Raciborzu, ul. Bosacka 42, 47-400 Racibórz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Realizuje gospodarkę mandatową oraz kontroluje ją pod względem merytorycznym oraz formalnym, pobiera i rozlicza w Izbie Skarbowej w Katowicach bloczki mandatów karnych.
  • Rozlicza funkcjonariuszy z wykorzystanych formularzy oraz bloczków mandatów karnych, sprawdza prawidłowość ich wypełnienia.
  • Współpracuje z Izbą Skarbową w Katowicach i I Urzędem Skarbowym w Opolu celem zgodnej z prawem egzekucji należności wynikających z nałożonych na sprawców grzywien.
  • Prowadzi gospodarkę transportową, w zakresie rozliczania kart pracy sprzętu transportowego, bierze udział w okresowych kontrolach pojazdów w celu stwierdzenia zgodności stanu licznika z kartami pracy pojazdu, zabezpiecza części do napraw samochodów i zleca naprawy celem zapewnienia mobilności sprzętu transportowego.
  • Weryfikuje złożone wnioski o zwrot kosztów dojazdu do miejsca pełnienia służby, sporządza właściwą dokumentację oraz przygotowuje listę dodatkowych wypłat w komputerowym systemie.
  • Obsługuje dostępne aplikacje komputerowe na stanowisku pracy by zapewnić właściwą obsługę zadań przypisanych do stanowiska pracy.
  • Archiwizowanie i przekazywanie dokumentów do archiwum.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała- siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer i monitor ekranowy- czas pracy przy monitorze powyżej czterech godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo- brak wind i toalet dostosowanych do potrzeb wymienionych osób. Stanowisko pracy jest usytuowane na pierwszym piętrze w kompleksie budynków Komendy Powiatowej Policji w Raciborzu.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Wynagrodzenie zasadnicze: 2000, 14zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy ( od 5- 20% wynagrodzenia zasadniczego).

Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " starszy referent Zespołu Finansów i Zaopatrzenia".

Składając wymagane dokumenty kandydaci wyrażają zgodę na wzięcie udziału w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.

Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mail o kolejnych etapach selekcji.

Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie( decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrzone. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 32 4594 221 lub 32 4594 222.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy administracyjno- biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wiedza z zakresu ustawy o Policji, ustawy o Służbie Cywilnej, umiejętność organizacji własnej pracy, komunikatywność, rzetelność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych oraz urządzeń biurowych, dokładność, terminowość.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • List motywacyjny.
  • CV z dokładnym opisaniem zakresu zadań realizowanych w poprzednim miejscu pracy.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi