Opis stanowiska pracy


Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ostrołęce

Wojskowy Komendant Uzupełnień w Ostrołęce poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent Wydział Planowania Mobilizacyjnego i Administrowania Rezerwami

WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W OSTROŁĘCE
ul. Sienkiewicza 45
07-409 Ostrołęka

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji wojskowej osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej w formie elektronicznej (system SPIRALA-ZINT) oraz jej bieżąca aktualizacja;
  • wystawianie zaświadczeń potwierdzających odbycie służby wojskowej oraz innych zaświadczeń dla żołnierzy rezerwy;
  • sporządzanie bilansu stanu zasobów żołnierzy rezerwy wykorzystywanych na potrzeby obronne;
  • prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami oraz osobami cywilnymi w sprawach dotyczących służby wojskowej;
  • przyjmowanie ewidencji elektronicznej osób bez odbycia służby wojskowej (po kwalifikacji wojskowej) oraz żołnierzy przeniesionych do rezerwy na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  • wystawianie książeczek wojskowych;
  • przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz;
  • przekazywanie do archiwum WKU indywidualnych zbiorów ewidencyjnych osób skreślonych z ewidencji wojskowej;
  • prowadzenie ewidencji i przechowywanie znaków tożsamości oraz współdziałanie z Biurem Ewidencji Osobowej WP w tym zakresie.


Warunki pracy

- praca w siedzibie urzędu, jak również wyjazdy poza urząd;
- praca administracyjno-biurowa w pozycji siedzącej na stanowisku wyposażonym w monitor ekranowy powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
- bezpośredni kontakt z interesantami;
- brak wind i podjazdów;
- toalety niedostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
- stanowisko pracy na piętrze;
- naturalne i sztuczne oświetlenie w pomieszczeniach.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Przewidywany termin zatrudnienia - czerwiec/lipiec 2019 r., umowa na czas określony 12 miesięcy.
Kandydaci/kandydatki spełniające wymagania zostaną poinformowani/e telefonicznie o terminie postępowania rekrutacyjnego. Wynik naboru zostanie opublikowany na stronie BIP WKU w Ostrołęce oraz Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Samodzielność, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole, bardzo dobra znajomość komputera i pakietu MS Office, dobra znajomość ustaw: a) o powszechnym obowiązku obrony RP b) kodeksu postępowania administracyjnego c) o ochronie informacji niejawnych d) o ochronie danych osobowych;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "POUFNE" lub wyrażenie zgody na objęcie procedurą dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE". o kierunku administracja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku z bezpośrednim kontaktem z interesantami (klientami)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi