Opis stanowiska pracy
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym SączuKomendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referentKarpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie, wysyłanie, udostępnianie i przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych
- dokonywanie oraz ewidencjonowanie faktów zmian klauzuli tajności dokumentów w urządzeniach ewidencyjnych
- porządkowanie i archiwizowanie dokumentów
- przekazywanie zadekretowanych dokumentów adresatom
- prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli kancelaryjnych
- współudział w kontroli ewidencji i obiegu dokumentów jawnych i niejawnych w Placówce SG
Warunki pracy- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie,
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks,
niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych,
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Proponowane wynagrodzenie brutto 1875 zł + dodatek za wysługę lat
10. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonów: 12 2583321 ( codziennie w godz. 07.00-15.00), 18 4153166, 18 4153278.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych i ustawy o ochronie danych osobowych
- umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych
- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- predyspozycje do pracy biurowej ( bardzo dobra koncentracja, opanowanie i zdolność do zachowania porządku w dokumentacji, podzielność uwagi)
- umiejętność analitycznego myślenia i właściwego ustalania priorytetów
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność, cierpliwość, skrupulatność, terminowość
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa , uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- dyspozycyjność
- umiejętność prowadzenia korespondencji i sporządzania dokumentów biurowych
- chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – o ile kandydat je posiada Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu