Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W GOLENIOWIE
UL. MASZEWSKA 9
72-100 GOLENIÓW

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie danych do programów funkcjonujących w policyjnych sieciach informatycznych,
  • sprawdzanie i udostępnianie danych z policyjnych sieci informatycznych,
  • wykonywanie statystyk i analiz w oparciu o dane zawarte w policynych sieciach informatycznych,
  • pełnienie funkcji administratora technicznego lub lokalnego wskazanego systemu informatycznego,
  • prowadzenie elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo-śledczych ERCDŚ


Warunki pracy

- praca wykonywana w warunkach normalnych - biurowych,
- przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy,
- oświetlenia naturalne i sztuczne,
- praca wykonywana na II kondygnacji budynku - brak windy,
- dyspozycyjność - w razie potrzeby praca wykonywana w godzinach popołudniowych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91-46-02-583 Zespół Kadr i Szkolenia,
proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wg mnożnika 1,1771 kwoty bazowej, tj. 2.205,70 zł miesięcznie + dodatek za wysługę lat,
przewidywany termin zatrudnienia miesiąc kwiecień 2017r.
w ofercie pracy proszę podać dane kontaktowe - nr telefonu,
dokumenty powinne być podpisane prze kandydata/kandydatkę,
kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej,
nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie bez profilu

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
niewielkie doświadczenie w administracji państwowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • biegła umiejętność obsługi komputera i progrmów komputerowych - Pakiet Office
  • znajomość przepisów w zakresie: ustawy o Policji, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • znajomość przepisów w zakresie: rozporządzenia MSW z dnia 21.07.2016r. w sprawie przetwarzania informacji przez Policję, decyzji KGP z dnia 05.04.2013r, w sprawie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP)
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • dokładność i rzetelność w wykonywniu pracy,
  • samodzielność, staranność, dyspozycyjność i komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "poufne"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • praca na podobnym stanowisku

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi