Opis stanowiska pracy
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w KętrzynieKomendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy księgowyWarmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie pod względem finansowym ewidencji oraz opracowywanie dokumentów dotyczących: usług medycznych zleconych podmiotom zewnętrznym, usług z zakresu bhp (badanie środowiska pracy), materiałów do naprawy i konserwacji sprzętu medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego, leków i środków opatrunkowych, napraw i konserwacji sprzętu medycznego, świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych (zwrot kosztów zakupu okularów), rozliczeń wydatków poniesionych na cudzoziemców oraz wyliczeń kosztów imiennych na wskazanych cudzoziemców, celem racjonalnego gospodarowania ruchomymi składkami majątku Służby Zdrowia na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej,
- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej w systemie elektronicznym ruchomych składników majątku oraz opracowywanie dokumentów dotyczących: materiałów na naprawy i konserwację sprzętu medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego, leków i środków opatrunkowych, sprzętu i wyposażenia medycznego, środków trwałych, celem zabezpieczenia środków materiałowych na realizację zadań wynikających z zakresu działalności Służby Zdrowia,
- sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji, dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych oraz porównywanie ewidencji celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia medycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału straży Granicznej w Kętrzynie,
- sprawdzanie, przygotowywanie do rozliczenia i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego w celu zaksięgowania w książce kontowej faktur, rachunków i list dodatkowych wypłat należności z realizacji świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych celem dokonania rozliczenia grupy 9,
- planowanie planu dochodów i wydatków jednostki organizacyjnej w zakresie paragrafów 9 grupy finansowej, prowadzenie na bieżąco ewidencji i rozliczenia środków finansowych otrzymanych w ramach budżetu podstawowego, jak również otrzymanych w ramach rezerw zagranicznych funduszy unijnych, analizowanie wydatkowania przyznanych środków finansowych,
- analizowanie „planu dochodów i wydatków” oraz planowanie i opracowywanie danych ilościowo-wartościowych celem dostarczenia do Pionu Głównego Księgowego aktualnej i dokładnej informacji w zakresie potrzeb i wydatków publicznych w grupie 9,
- sporządzanie „planu rzeczowo-finansowego” oraz korekty do tego planu w zakresie wydatków grupy 9,
- kompletowanie, segregowanie, przechowywanie i archiwizowanie dowodów materiałowych oraz innych dokumentów w zakresie swoich obowiązków, celem przekazania do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu ewidencji.
Warunki pracyStanowisko pracy zlokalizowane na parterze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego W-MOSG. Budynek w części przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.
Praca administracyjno-biurowa 8 godz. na dobę i 40 godz. tygodniowo. Występują kontakty zewnętrzne podczas, których pracownik reprezentuje urząd na zewnątrz tj.: kilka razy w tygodniu: telefoniczne i osobiste z przedstawicielami firm i wykonawców usług, celem dokonania korekty błędów (pomyłek) formalno-rachunkowych w dokumentach dotyczących zakupionego mienia, opłat za usługi lub świadczeni dla potrzeb jednostki organizacyjnej (np. aptek, szpitali, specjalisty lekarza).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej. Wynagrodzenie miesięczne brutto: zasadnicze na okres trwania umowy o pracę na czas określony: ok. 2.370,41 zł brutto.
Dokumenty można składać osobiście w Biurze Podawczym lub nadsyłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba/Praca/Wzór oświadczenia kandydata do pracy w korpusie służby cywilnej. Lista kandydatów/kandydatek spełniających wymagania formalne zostanie zamieszczona w BIP W-MOSG. Osoby spełniające wymagania formalne, zostaną powiadomione pisemnie o dalszych czynnościach kwalifikacyjnych. Oferty odrzucone na wstępie lub oferty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni, po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Preferowana forma kontaktu: telefoniczna
Imię i nazwisko pracodawcy lub osoby wskazanej do kontaktów w sprawie oferty pracy: Pani Teresa Żygadło – specjalista Referatu ds. Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, nr telefonu (89) 750 30 83. Częstotliwość kontaktów z osobą wskazaną przez pracodawcę: od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
udokumentowanego doświadczenia w prowadzeniu księgowości
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
- wiedza w zakresie finansów publicznych,
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- znajomość edytora Excel,
- dyspozycyjność w okresach spiętrzenia zadań (zakończenie kwartałów, roku kalendarzowego, budżetowego, inwentaryzacji).
- wykształcenie o profilu ekonomicznym
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2018-08-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu