Opis stanowiska pracy


Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni

Okręgowy Inspektor Rybołówstwa Morskiego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy księgowy

Okręgowy Inspektorat Rybołówstwa Morskiego w Gdyni
ul. Śląska 53
81-304 Gdynia

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ewidencji księgowej
  • naliczanie i sporządzanie list płac w celu wypłacania wynagrodzeń dla pracowników, naliczanie i sporządzanie list płac pozostałych należności pieniężnych wynikających ze stosunku pracy, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników,
  • rozliczanie podatków od osób fizycznych, rozliczanie składek i sporządzanie deklaracji do ZUS celem prawidłowej gospodarki finansami publicznymi,
  • planowanie i realizacja budżetu, nadzór nad prawidłową realizacją planów budżetowych, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej (miesięcznej, kwartalnej, półrocznej i rocznej) oraz przygotowywanie innych sprawozdań,
  • prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • przygotowywanie przelewów, obsługa systemów bankowości elektronicznej,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • przygotowywanie wniosków o dofinansowywanie i wniosków o płatność z funduszy unijnych, sporządzanie sprawozdań z wykorzystania środków unijnych, prowadzenie rozliczeń wykorzystanych środków unijnych,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • wprowadzania danych kadrowych i płacowych do systemów komputerowych,
  • rozliczanie i egzekucja kar administracyjnych,
  • zastępowanie głównej księgowej w czasie jej nieobecności.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca częściowo samodzielna o charakterze biurowym,
• częste kontakty z pracownikami i interesantami zewnętrznymi.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
• warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń częściowo właściwe dla osób niepełnosprawnych: windy, podjazd przy wejściu do budynku biurowego, brak toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
• brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
• oświetlenie naturalne i sztuczne,
• brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „NABÓR NA STANOWISKO PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ”.
W aplikacji należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Aplikacje niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.
Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego. Lista kandydatów spełniających wymagania formalne i zakwalifikowanych do II etapu naboru będzie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie naszego urzędu na IV piętrze.
Techniki i metody selekcji wykorzystywane w naborze:
- weryfikacja nadesłanych aplikacji (14.03.2017 r.)
- test z wiedzy (15.03.2017 r. godz. 10.00 w siedzibie naszego urzędu sala 501, V piętro) - tylko w przypadku wpłynięcia co najmniej 10 aplikacji, do następnego etapu naboru zostanie zakwalifikowanych pięciu kandydatów,
- rozmowy kwalifikacyjne (15.03.2017 r. od godziny 11.00),
- ogłoszenie wyników naboru (16.03.2017 r.).
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 533300955 w dni robocze w godzinach 11.00 - 14.00.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
na stanowisku księgowej/księgowego w organach administracji państwowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustaw: o rachunkowości, finansach publicznych, służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych, KPA, kodeksu pracy, rybołówstwie morskim, prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw,
  • znajomośćprzepisów regulujących egzekucję kar w administracji, znajomość przepisów regulujących wykorzystywanie środków unijnych, znajomość programów unijnych w perspektywie 2014 - 2020 dotyczących rybołówstwa,
  • znajomość obsługi programów finansowo-księgowych i płacowo-kadrowych (z pakietów Symfonia i Progman) oraz innych programów (Trezor, Buza, Płatnik, Nexum), umiejętność obsługi systemów bankowości elektronicznej NBP i BGK
  • umiejetność obsługi programów biurowych z pakietu MS Office
  • umiejętnośc obsługi urządzeń biurowych (fax, skaner, kopiarka)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończenie kursów z zakresu księgowości, rachunkowości
  • ukończenie kursów z zakresu obsługi programów finansowych, płacowych, kadrowych z pakietu Progman
  • dspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność działania pod presją czasu, dobra organizacja pracy, samodzielność,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na kontakt telefoniczny lub mailowy w celu przekazywania informacji o przebiegu naboru wraz z danymi kontaktowymi: numer telefonu, adres e-mail
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie certyfikatów, świadectw ukończenia kursów z zakresu księgowości, rachunkowości,
  • kopie certyfikatów, świadectw potwierdzających ukończenie kursów z obsługi programów z pakietu Progman

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-13
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi