Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
STARSZY INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO
Open-E Poland Sp. z o.o.
Open-E jest uznanym producentem innowacyjnych rozwiązań z zakresu oprogramowania do zarządzania pamięcią masową opartego na protokołach sieciowych. Open-E JovianDSS, Open-E DSS V7 i bezpłatny Open-E DSS V7 SOHO to niezawodne, wielokrotnie nagradzane aplikacje pamięci masowej, które zapewniają doskonałą zgodność ze standardami branżowymi oraz są najłatwiejsze w obsłudze i zarządzaniu. Dodatkowo są jednymi z najbardziej stabilnych rozwiązań na rynku i niekwestionowanymi liderami w zakresie przystępności cenowej.
Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.
Produkty Open-E są powszechnie uznane na rynku, czego dowodem jest już ponad 30 000 instalacji na całym świecie, jak również liczne nagrody branżowe. Dzięki swojej reputacji, doświadczeniu i niezawodności biznesowej Open-E jest partnerem technologicznym wiodących firm w branży IT.
Osoba, która nawiąże z nami stałą współpracę, będzie odpowiedzialna za:
- dostarczanie wsparcia technicznego bez regularnego bezpośredniego kontaktu z klientem – 2 oraz 3 poziomu supportu (backoffice);
- tworzenie prostych skryptów i aktualizacji do tworzonego przez firmę oprogramowania (Bash);
- prowadzenie badań nad możliwością implementacji zgłaszanych przez klientów rozwiązań do produktu;
- szkolenie inżynierów 1 linii wsparcia oraz klientów w zakresie funkcjonalności oraz rozwiązywania problemów dotyczących produktów firmy;
- bieżącą kooperację z działami programowania i testów oraz pracownikami zagranicznych oddziałów Open-E.
Nasze oczekiwania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
- znajomość systemu operacyjnego Linux na poziomie zaawansowanego użytkownika (m.in. umiejętność czytania logów, tworzenia skryptów, konfiguracji systemu);
- orientacja w terminologii oraz zasadach funkcjonowania technologii pamięci masowych/storage (NAS, SAN, iSCSI, Fibre Channel);
- dobra znajomość systemów i narzędzi do wirtualizacji, w szczególności VMware;
- podstawowa znajomość problematyki sieciowej (model IP);
- mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w obszarze IT/Telecom;
- wysoko rozwinięta orientacja na klienta wewnętrznego i zewnętrznego;
- pozytywne podejście do codziennych obowiązków, dynamicznej pracy i zdobywania wiedzy.
Naszym pracownikom oferujemy:
- stały kontakt z najnowszymi technologiami w branży storage z możliwością ich testowania w wewnętrznym laboratorium;
- swobodną atmosferę pracy w doświadczonym zespole, otwartym na nieustanną wymianę wiedzy i pomysłów;
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie wychodzące naprzeciw umiejętnościom;
- udział w specjalistycznych szkoleniach (produktowych, technicznych);
- praktyczny kontakt z metodyką SCRUM;
- bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie NNW, karta sportowa;
- dodatek relokacyjny i wsparcie przy przeprowadzce;
- swobodny dostęp do zasobów firmowej kuchni (m.in. nieograniczona kawa i herbata w wielu odmianach J) oraz bezpłatnych miejsc parkingowych;
- dostęp do wewnętrznej biblioteczki z prasą i literaturą fachową oraz realny wpływ na jej zawartość;
- nastawienie na zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym – elastyczny czas pracy;
- eventy integracyjne.
Prosimy o aplikowanie (CV po angielsku) poprzez przycisk znajdujący się
po prawej stronie ogłoszenia.
po prawej stronie ogłoszenia.