Opis stanowiska pracy
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we WrocławiuRegionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska we Wrocławiu
ul. Tadeusza Kościuszki 82, 50-441 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Przygotowywanie opinii i uzgodnień dokumentów planistycznych (miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, studia i strategie rozwoju) w kontekście form ochrony przyrody
- Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do zawiadomień o przystąpieniu do sporządzania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Prowadzenie spraw dotyczących uzgadniania projektów uchwał dotyczących ustanowienia lub zniesienia ochrony z pomników przyrody, stanowisk dokumentacyjnych, użytków ekologicznych, zespołów przyrodniczo- krajobrazowych
- Przygotowywanie projektów uwag i wniosków do uzgodnień zakresu prognoz oddziaływania na środowisko
- Przygotowywanie uzgodnień warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego w odniesieniu do inwestycji realizowanych na obszarach objętych ochroną prawną
- Przygotowywanie projektów opinii do projektów granic rolno-leśnych
Warunki pracy• praca administracyjno – biurowa
• krajowe wyjazdy służbowe – spotkania z klientami urzędu
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
• kierowanie osobowym samochodem służbowym
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach biurowych, z dostępem do światła dziennego
• stanowisko pracy wyposażone jest w zestaw komputerowy, drukarkę, kserokopiarkę i telefon stacjonarny
• budynek dostosowany jest w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
• Zatrudnienie w formie umowy na zastępstwo (do czasu powrotu nieobecnego członka korpusu służby cywilnej)
• Przewidywana długość zatrudnienia – około 6 miesięcy
• Prosimy o podanie danych kontaktowych: adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu
• Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą poinformowani telefonicznie lub mailem
• Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę oraz własnoręczny podpis
• Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
• W terminie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów aplikacyjnych. Dokumenty nieodebrane w terminie, zostaną komisyjnie zniszczone
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 71 74-79-312 lub 71 74-79-321
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe Wykształcenie: wyższe profilowane ochrona środowiska lub architektura krajobrazu lub biologia lub geografia lub gospodarka przestrzenna lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu ochrona środowiska lub architektura krajobrazu lub biologia lub geografia lub gospodarka przestrzenna
doświadczenie zawodowe/staż pracy6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o ochronie przyrody wraz z aktami wykonawczymi do niej
- Znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wraz z aktami wykonawczymi do niej
- Znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Znajomość przepisów dotyczących postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
- Prawo jazdy kategorii „B”
- Umiejętność pracy w programie Quantum GIS
- Umiejętność argumentacji stanowiska
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia prawa jazdy kategorii „B” lub oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kategorii „B”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-12-04
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu