Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we WrocławiuDolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorKomenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przygotowywanie i prowadzenie wybranych postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego poprzez pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej w celu umożliwienia jednostkom i komórkom organizacyjnym Policji dolnośląskiej zakupu potrzebnych dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z prawem zamówień publicznych
- przygotowywanie wspólnie z członkami komisji przetargowej propozycji decyzji zarządczych dla kierownika zamawiającego o uwzględnieniu lub odrzuceniu protestu, odrzuceniu oferty, wykluczeniu wykonawcy oraz unieważnieniu postępowania lub wyborze oferty najkorzystniejszej(wykonawcy) zgodnie z procedurami zamówień publicznych w celu efektywnego, racjonalnego, planowego i ekonomicznego wydatkowania środków publicznych
- zapewnienie procesowi przetargowemu standardów kontroli finansowej poprzez diagnozowanie obszarów wrażliwych i obszarów ryzyka sprzyjających wystąpieniu zjawisk patologicznych( mających znamiona czynów kryminalnych) lub naruszeniu dyscypliny finansowej w celu zminimalizowania ich wystąpienia przyjętymi procedurami zaradczymi
- weryfikacja planów oraz korekty wydatków rzeczowych wydziałów zaopatrujących w celu opracowania planu oraz korekt planu zamówień publicznych KWP we Wrocławiu zgodnie z postanowieniami prawa zamówień publicznych
- przygotowywanie sprawozdania z realizacji planu zamówień publicznych KWP we Wrocławiu w celu przekazania informacji do jednostek nadrzędnych oraz Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
- obsługa systemu informacji o zamówieniach publicznych, portalu internetowego KWP we Wrocławiu oraz księgi zamówień publicznych w celu zapewnienia potencjalnym wykonawcom pełnej informacji o prowadzonych postępowaniach przetargowych
Warunki pracy- praca w pomieszczeniach biurowych, praca przy monitorze ekranowym, sztuczne oświetlenie, stres, narażenie na korupcję
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3 468,29 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,8509)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze zamówień publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- umiejętność stosowania prawa w praktyce
- wiedza w zakresie Prawa zamówień publicznych
- umiejętność pracy w zespole
- umiejętność argumentowania i komunikatywność
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych i rozwiązywania problemów
- umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-04-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu