Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Borowska 138

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • sporządzanie list płac i wypłat świadczeń ustawowych dla strażaków, pracowników cywilnych oraz emerytów
  • sporządzanie przelewów
  • przygotowywanie dokumentów do księgowania
  • bieżąca kontrola zapisów w księgach rachunkowych
  • ustalanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • ustalanie i odprowadzanie zaliczek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, obsługa programu PŁATNIK ZUS
  • wystawianie zaświadczeń do celów emerytalno-rentowych
  • sporządzanie sprawozdan o wynagrodzeniach


Warunki pracy

Praca przy komputerze w wymiarze 8 godzin dziennie w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku. Budynek administracyjno-biurowy zawiera w elementach konstrukcyjnych płyty cementowo-azbestowe ( 15% azbestu ) nie wyposażony w windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Dokumenty należy składać z dopiskiem "starszy inspektor WF".
Orientacyjna wysokość zarobków 2300 zł. ( brutto).
Dokumenty kandydatów nie spełniających wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie zostaną rozpatrywane.
W terminie jednego miesiąca po zakończonym postępowaniu rekrutacyjnym, złożone przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych, o świadczeniach pieniężnych, z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o systemie ubezpieczeń społecznych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
    • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi