Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, w tym: przyjmowanie i rejestrowanie pism, przygotowywanie pism do zadekretowania z uwzględnieniem pilności załatwienia sprawy, kierowanie obiegiem dokumentów zadekretowanych na poszczególne wydziały, prowadzenie rejestru spraw przekazanych do wydziałów wraz z kontrolą terminu ich wykonania, przekazywanie do podpisu dokumentów z uwzględnieniem pilności załatwienia sprawy oraz obsługa poczty elektronicznej.
  • Prowadzenie terminarza zadań, spotkań, delegacji, urlopów kierownictwa biura, w tym: odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów, współudział w organizacji czasu pracy dyrektora biura i jego zastępców oraz kontrolowanie spraw przez nich zleconych w celu terminowości ich załatwienia.
  • Wykonywanie prac biurowych, w tym w szczególności: redagowanie pism, sporządzanie raportów, protokołów i prezentacji, obsługa dostępnych urządzeń technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania sekretariatu biura.
  • Organizacyjno-logistyczne zabezpieczenie odpraw, narad i spotkań, w tym: przygotowywanie korespondencji i dokumentacji oraz przekazywanie do realizacji jednostkom organizacyjnym PSP przyjętych ustaleń w celu właściwej realizacji zadań przez kierownictwo biura.
  • Prowadzanie wymaganej ewidencji, dokumentacji, w tym archiwizowanie jej oraz prowadzenie rejestrów danych dotyczących pracowników biura
  • Kontrolowanie terminowości wykonania poleceń dyrektora i ich egzekwowanie.
  • Zaopatrywanie biura w materiały biurowe.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Budynek nr 3 Komendy Głównej PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie, na terenie kompleksu koszarowego, teren chroniony, II piętro budynku. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
1) Na kopercie i w liście motywacyjnym prosimy dopisać CKR – starszy inspektor. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu.
2) Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
3) Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
4) Przekazanie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia dodatkowe” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełnienia wymagań dodatkowych przez kandydatów.
5) Planowane techniki i metody naboru:
- test wiedzy
- rozmowa kwalifikacyjna.
6) Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą informowane.
7) Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
8) Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie w/w terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
9) Mnożnik kwoty bazowej dla stanowiska – 1,317
10) Dodatkowe informacje: 22 523-30-58 (Sekretariat KCKRiOL).


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 miesięcy doświadczenia zawodowego
w dowolnej pracy biurowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność i komunikatywność,
  • systematyczność, dokładność i odpowiedzialność,
  • podstawowa znajomość obiegu dokumentów w urzędzie,
  • biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi,
  • wysoka kultura osobista,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu obsługi pakietu MS Office,
  • certyfikat ukończenia kursu w zakresie prowadzenia sekretariatu,
  • doświadczenie zawodowe: praca w sekretariacie/recepcji,
  • umiejętność prowadzenia sekretariatu biura,
  • znajomość zasad korespondencji w administracji.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i posiadane kwalifikacje (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje odnośnie pracy wykonywanej na podstawie umowy cywilno prawnej wraz z okresami pracy).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań dodatkowych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-09
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi