Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie

Komendant Główny PSP poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej
ul. Podchorążych 38
00-463 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie, rejestrowanie i kierowanie obiegiem pism adresowanych do Biura Szkolenia w celu właściwego załatwiania spraw, wniosków, przekazywania informacji.
  • Wykonywanie obsługi organizacyjno-technicznej odpraw, narad i spotkań okolicznościowych organizowanych przez Biuro Szkolenia.
  • Prowadzenie terminarza spotkań i współpraca w zakresie organizacji czasu pracy dyrektora biura i zastępcy dyrektora biura oraz kontrolowanie spraw terminowych przez nich zleconych w celu terminowości ich załatwienia.
  • Gromadzenie informacji teleadresowych o instytucjach i osobach, z którymi dyrektor biura i jego zastępca pozostają w kontaktach służbowych w celu utrzymania właściwych relacji służbowych.
  • Pomoc w organizowaniu wewnętrznych szkoleń dla pracowników Biura Szkolenia.
  • Gromadzenie i udostępnianie pracownikom dokumentów dotyczących spraw pracowniczych (np. wnioski urlopowe, delegacyjne) oraz funkcjonowania urzędu (np. plany pracy, regulaminy, wytyczne), w celu prawidłowego funkcjonowania biura.
  • Rozliczanie czasu służby funkcjonariuszy PSP, w celu przekazania ewidencji nadgodzin do Biura Kadr i Organizacji.
  • Prowadzenie ewidencji i rozliczanie sprzętu komputerowego, a także przegotowywanie zapotrzebowania na sprzęt, w celu spełnienia wymagań określonych procedurą P-24 Systemu zarzadzania jakością ISO


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca w siedzibie urzędu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Budynki komendy nie są w pełni przystosowane dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

1. W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail i numer telefonu. Na kopercie należy umieścić dopisek: BS – starszy inspektor.
2. Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
3. Planowane techniki i metody naboru:
• test wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna.
4. Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
5. Dokumenty kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, zaś dokumenty pozostałych kandydatów przez okres 14 dni.
6. Oferty kandydatów niewyłonionych możliwe są do odebrania w ciągu 14 dni od dnia opublikowania wyniku naboru. Po upływie ww. terminów, dokumenty są komisyjnie niszczone.
7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 523 34 33.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy biurowej powyżej 6 miesięcy.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
  • Znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
  • Podstawowa znajomość obiegu dokumentów w urzędzie.
  • Obsługa pakietu MS Office.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-11-07
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    04/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi