Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

Łódzki Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Administrowanie i redagowanie informacji na stronie intranetowej (zakładka WKS) KWP w Łodzi w zakresie komunikacji wewnętrznej.
  • Identyfikowanie nieprawidłowości i występowanie z inicjatywami zmierzającymi do poprawy i doskonalenia kanałów komunikacji funkcjonujących w urzędzie. Monitorowanie tego zagadnienia również w jednostkach podległych KWP w Łodzi poprzez bieżący kontakt z oficerami prasowymi KPP/KMP w Łodzi. Organizowanie w tym zakresie szkoleń i warsztatów.
  • Tworzenie i bieżące aktualizowanie bazy mailingowej pracowników i policjantów oraz przy jej wykorzystaniu informowanie o wszelkich inicjatywach i wydarzeniach w środowisku policyjnym w zakresie kultury, oświaty i turystyki
  • Administrowanie bazami danych w tzw. kioskach informacyjnych na terenie KWP w Łodzi. Monitorowanie i koordynowanie tego aspektu w KPP/KMP woj. łódzkiego.
  • Prowadzenie analizy forów internetowych dotyczących funkcjonowania Policji w celu reagowania na niezasadną krytykę oraz umieszczanie stanowiska mającego na celu budowanie właściwego wizerunku łódzkiej Policji oraz usprawnianie obiegu informacji.
  • Dokonywanie elektronicznego przeglądu prasy i dostarczanie go przy wykorzystaniu poczty elektronicznej do kierowników jednostek/komórek organizacyjnych KWP w Łodzi.


Warunki pracy

praca biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w systemie podstawowym, praca stacjonarna, obsługa urządzeń biurowych, oświetlenie naturalne i sztuczne, budynek nie jest dostosowany do osób niepełnosprawnych, praca na 1 piętrze, obecność wind w budynku

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- wynagrodzenie: 1,1500 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 2 154,92 zł + wysługa lat;
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane;
- do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne;
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne;
- kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy;
- oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni);
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone;
- oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie;
- wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej www.lodzka.policja.gov.pl w zakładce "PRACA" - służba cywilna - oświadczenia;
- aplikacje należy składać w siedzibie urzędu, przy ul. Lutomierskiej 108/112 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej lub do roku w obszarze informatycznym, marketingu lub PR

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość regulacji prawnych dotyczących ochrony informacji niejawnych i dostępu do informacji publicznej.
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów.
  • Umiejętność komunikacji.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i pracy w zespole.
  • Znajomość technik marketingowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z technik PR.
  • Znajomość języków obcych (niemiecki lub angielski w stopniu komunikatywnym)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    28/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi