Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Lesznie

Komendant Miejski poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W LESZNIE
ul. 17-go Stycznia 8
64-100 Leszno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planowanie i organizowanie pracy Zespołu Finansów i Zaopatrzenia oraz Zespołu Łączności i Informatyki Wydziału Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia.
  • Sprawowanie merytorycznego nadzoru i odpowiedzialność za wykonanie robót konserwacyjnych, remontowych, utrzymanie porządku i czystości na terenie Komendy Miejskiej Policji w Lesznie i przyległym terenie przez pracowników koordynowanych zespołów w celu utrzymania w należytym stanie technicznym i estetycznym obiekty służbowe.
  • Sprawowanie merytorycznego nadzoru i odpowiedzialność za realizację zadań finansowych oraz gospodarki zaopatrzeniowej, mieszkaniowej, transportowej i łącznościowo-informatycznej przez pracowników koodrynowanych zespołów w celu utrzymania w należytym stanie zaopatrzenia oraz odpowiedniego poziomu realizacji zadań w tym zakresie.
  • Ustalanie zakresu i sposobu przeprowadzania prac remontowych w celu zapewnienia wymaganej jakości i terminowości wykonywania tych prac.
  • Współpraca z nadzorem technicznym - inspektorami nadzoru budowlanego - w zakresie rozwiązań technicznych robót wykonywanych w Komendzie w celu konkretyzacji ogólnych założeń inspektorów.
  • Zastępowanie zastępcy naczelnika Wydziału Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia w przypadku jego nieobecności w pracy w celu zapewnienia nieprzerwanej, prawidłowej realizacji zadań pracy wydziału.
  • Nadzorowanie zakupów i prawidłowego rozliczenia materiałów do konserwacji i remontów w celu zapewnienia na odpowiednim poziomie realizacji powierzonych zadań na tych stanowiskach pracy.
  • Realizowanie zadań z zakresu statystyki i sprawozdawczosci realizowanych zadań w celu dostarczenia wymaganej dokumentacji służbowej.


Warunki pracy

- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych
stanowisko pracy jest umiejscowione na I piętrze budynku "A" KMP w Lesznie przy ul. 17-go Stycznia 8
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
brak czynników szczególnie utrudniających wykonywanie zadań

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- dane kontaktowe - telefon 65 5231473
- w ofercie należy podać numer telefonu kontaktowego kandydata
- dokumenty winny być zapakowane w kopertę z dopiskiem - nabór na stanowisko starszego inspektora Wydziału Zaopatrzenia, Kadr i Szkolenia
- zakwalifikowani kandydaci zostaną telefoniczne zaproszenie do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym
- brak odpowiedzi (telefonicznej lub pisemnej) na złożoną ofertę jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego
- list motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia oraz pesel
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych do dalszego etapu postępowania zostaną zarchiwizowane lub zniszczone komisyjnie
- oferty kandydatów niekompletne, bez własnoręcznego podpisu, otrzymane po terminie, bez powoływania się na numer ogłoszenia oraz sporządzone nieprawidłowo nie będą rozpatrywane
- zachęcamy do udziału osoby niepełnosprawne
- KMP w Lesznie jest urzędem równych szans
- proponowane wynagrodzenie, tj. płaca minimalna 2000 złotych (w tym dodatek z tytułu wysługi lat)


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie brak

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze realizacji zadań inwestycyjnych, zaopatrzeniowych oraz transportowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • zdolność budowania relacji miedzyludzkich
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • umiejętność interpretacji przepisów oraz stosowania ich w praktyce
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • zajmomość przepisów ustawy o Policji i aktów wykonawczych
  • znajomość organizacji i zasad funkcjonowania jednostki organizacyjnej Policji
  • zdolność przewidywania
  • przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych o klauzuli poufne


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy potwierdzających okres wcześniejszego zatrudnienia w innych zakładach pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • kopia poświadczenia bezpiczeńśtwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-26
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    26/02/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi