Opis stanowiska pracy
Komenda Powiatowa Policji w KrasnymstawieKomendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy inspektorKomanda Powiatowa Policji
w Krasnymstawie
ul. Okrzei 11
22-300 Krasnystaw
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Zajmowanie się sprawami z zakresu administracji obiektów służbowych KPP – stosowanie zasad Ustawy zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych z zakresu administracji i utrzymania obiektów i urządzeń KPP ( w tym rejestruje umowy), nadzorowanie realizacji zleconych usług, prowadzenie książki obiektów, coroczne aktualizowanie rejestrów nieruchomości będących w trwałym zarządzie oraz w posiadaniu zależnym, opracowanie i uaktualnianie kwestionariuszy opałowych.
- Składanie zamówień w Wydziale Zaopatrzenia, Wydziale Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie na materiały, sprzęt, usługi. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w/w materiałów i sprzętu zgodnie z Decyzją w sprawie upoważnienia komendantów miejskich i powiatowych woj. lubelskiego do wykonania budżetu KWP w Lublinie w celu zaopatrzenia obiektów, funkcjonariuszy i pracowników w materiały i sprzęt niezbędny do wykonywania zadań służbowych.
- Ustalanie wymiaru czynszów oraz opłat eksploatacyjnych, opracowywanie umów najmu, projektów decyzji o przydziale i opróżnieniu lokalu mieszkalnego oraz wyrażanie zgody na ich wykup, realizowanie czynności związanych z windykacją należności, przygotowywanie faktur obciążających najemców służbowych lokali mieszkalnych w celu prowadzenia gospodarki lokalami mieszkalnymi będącymi w dyspozycji KPP.
- Przyjmowanie, kontrolowanie pod względem formalno – rachunkowym dokumentów finansowo – księgowych w celu przekazania ich do KWP i dokonania opłaty. Prowadzenie ewidencji wydatków na poszczególne symbole klasyfikacji analitycznej z zakresu grup wydatków 3,4,5,6,7 uzgadnianie z Wydziałem Finansów wielkość poniesionych wydatków w celu niedopuszczenia do przekroczenia limitów.
- Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu: kwaterunkowego, biurowego, gospodarczego, techniki policyjnej, kulturalno – oświatowego, sportowego, mundurowego, żywnościowego, medycznego a także opału, prowadzenie podręcznej ewidencji materiałowej, wypisywanie dowodów przyjęcia, wydania; sprawowanie pieczy nad rozpisaniem sprzętów na poszczególne komórki organizacyjne, branie udziału w przekazaniach sprzętów.
- Sporządzanie sprawozdania oraz wykazu należności z tytułu opłat za emisję zanieczyszczeń do powietrza w celu przekazania dokumentów do Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Lublinie i dokonania opłaty.
- Wysyłanie do legalizacji i naprawy sprzętu techniki policyjnej, przechowanie oryginałów świadectw legalizacyjnych w celu zachowania ciągłości ważności legalizacji.
Warunki pracy• Praca na stanowisku kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych.
• Miejsce pracy: parter budynku
• Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
• Wejście do Komendy posiada windę, jednak wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne - nie dostosowanie szerokości drzwi i korytarzy, żadne z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych nie przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych.
• Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne dla zdrowia.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. 82 575 62 61.
Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30
do 15:30 Komendzie Powiatowej Policji w Krasnymstawie, lub przesyłać pocztą na wskazany powyżej adres. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, niekompletne lub złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po weryfikacji formalnej ofert, kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu naboru.
Wszystkie oświadczenia muszą być odręcznie, czytelnie podpisane.
Komenda Powiatowa Policji w Krasnymstawie ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
http://nabory.kprm.gov.pl/,
http://bip.krasnystaw.kpp.policja.gov.pl/.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej
pozostałe wymagania niezbędne:- Odpowiedzialność i dokładność
- Umiejętność komunikowania się oraz asertywność.
- Umiejętność działania pod presją czasu.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy).
- Dyspozycyjność
- Wysoka kultura osobista .
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Przeszkolenie z pracy biurowej i obsługi komputera (pakiet biurowy).
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” wydane przez Policję.
- Znajomość ustawy o Policji
- Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych wydanego przez Policję lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1167)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaDokumenty należy złożyć do: 2017-06-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu