Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Koszalinie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

75-009 Koszalin ul. Słowackiego 11

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Rejestrowanie w Krajowym Systemie Informacji Policyjnej informacji o osobach, zdarzeniach i rzeczach,
  • Wprowadzanie informacji zawartych na drukach rejestracyjnych do bazy KSIP,
  • Załatwianie zgłoszeń i reklamacji dotyczących korespondencji przechodzącej przez Pocztę Specjalną,
  • Sporządzanie zestawień ilościowych przesyłek pocztowych i weryfikacji naliczonych opłat.


Warunki pracy

praca wykonywana w warunkach normalnych, biurowych, przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, w budynku o 3 kondygnacjach, bez windy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Oferta zatrudnienia na zastępstwo nr .......",
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska . Oferty mogą zostać odebrane w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Koszalinie przed upływem tego terminu.
Zatrudnienie przewidywane jest na okres 5 miesięcy z uposażeniem zasadniczym w wysokości 2.400,- zł.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
w urzędach administracji państwowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • sprawne posługiwanie się komputerem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi