Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji Powiatu Łódzkiego Wschodniego z/s w Koluszkach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

KOMENDA POWIATOWA POLICJI
powiatu łódzkiego wschodniego
ul. 11 Listopada 62 f
95-040 Koluszki

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonowanie spraw i pism wpływających do Wydziału Kryminalnego i wydawanie ich zgodnie z dekretacją poszczególnym pracownikom komórki w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komórce.
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz spraw Naczelnikom Wydziału do podpisu i dekretacji w celu właściwego obiegu dokumentów w komórce oraz sprawowania właściwego nadzoru nad prowadzonymi sprawami.
  • Prowadzenie rejestru czynności sprawdzających jednostki i odmów wszczęcia (RCS) celem wsparcia bieżącej pracy wykrywczej Komendy.
  • Terminowe przekazywanie akt spraw do odpowiednich Prokuratur w celu umożliwienia im właściwego nadzoru nad prowadzonymi w jednostce dochodzeniami i śledztwami.
  • Segregowanie i przechowywanie akt kontrolnych spraw ostatecznie zakończonych celem wparcia bieżącej pracy Naczelników i pracowników komórki.
  • Opracowywanie dokumentów ostatecznie załatwionych celem złożenia ich do Składnicy Akt.
  • Sporządzanie spisów akt kat. „B” oraz protokołów brakowania kat. „BC” w celu przekazania ich do Składnicy Akt.
  • Redagowanie krótkich pism oraz sporządzanie analiz itp. na polecenie przełożonych w celu wsparcia bieżącej pracy naczelników i pracowników komórki.


Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer i monitor ekranowy.Praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Budynek Komendy nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak wind dostosowanych do potrzeb wymienionych osób. Stanowisko pracy jest usytuowane na pierwszym piętrze budynku Komendy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem " Nabór na stanowisko starszego inspektora".
Składając wymagane dokument kandydaci wyrażają zgodę na wzięcie udziału w rozmowach kwalifikacyjnych oraz ewentualnych sprawdzeniach wiadomości, bądź umiejętności na proponowanym stanowisku.
Kandydaci zakwalifikowani do procedury naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub
e-mailem o kolejnych etapach selekcji.
Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie będą rozpatrzone.
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 44 719 62 16,44 719 62 15
Zespół Kadr i Szkolenia KPP płw


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość obsługi policyjnych systemów teleinformatycznych
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • obsługa systemów informatycznych oraz specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych w jednostkach Policji oraz znajomość obowiązujących w tym zakresie przepisów i procedur,
  • doświadczenie w pracy w administracji bądź na innych stanowiskach pracy w jednostkach Policji lub jej komórkach organizacyjnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-24
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi