Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach

Świętokrzyski Wojewódzki Konserwator Zabytków poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Kielcach
25-009 Kielce ul. Zamkowa 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały, urządzenia i wyposażenie na cele administracyjne i biurowe
  • Prowadzenie magazynu materiałów biurowych, technicznych, środków trwałych o charakterze wyposażenia, druków
  • Prowadzenie i załatwianie bieżących spraw związanych z organizacją wewnętrzną urzędu, współpraca ze stanowiskiem do spraw obsługi seketariatu
  • Prowadzenie terminarza, obsługa i przygotowywanie narad, konferencji, szkoleń organizowanych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
  • Obsługa Wojewódzkiej Rady Ochrony Zabytków
  • Wspólpraca ze stanowiskiem do spraw dotacji
  • Koordynacja i udział w opracowywaniu projektów zarządzeń wewnętrznych
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych
  • Nadzór nad stosowaniem przez poszczególne wydziały postanowień instrukcji kancelaryjnej
  • Nadzór nad sprzętem będącym w użytkowaniu poszczególnych wydziałów urzędu oraz prowadzenie dokumentacji związanej z przenoszeniem sprzętu i jego likwidacji
  • Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
  • Prowadzenie prac przygotowawczych przy konstruowaniu budżetu zadaniowego urzędu
  • Realizowanie innych zadań zleconych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie, budynek nie przystosowany dla osób niepełnosprawnych - utrudniony dostęp do pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Oferty otrzymane po terminie lub oferty, które nie spełniają wymagań formalnych są odrzucone przez komisję rekrutacyjną.
Kandydaci/kandydatki, których oferty spełniają wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Informacja o metodach i technikach naboru:
● sprawdzenie wymagań formalnych ofert – analiza dokumentów
● sprawdzenie wiedzy – test wiedzy
● sprawdzenie doświadczenia zawodowego i kompetencji – rozmowa kwalifikacyjna.
Dokumenty kandydatów/kandydatek wymienionych w protokole z naboru są przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru, a dokumenty pozostałych kandydatów/kandydatek przez okres 30 dni; po upływie tych terminów dokumenty są komisyjnie niszczone.

Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
praca lub inne zajęcia zarobkowe dokonywane w administracji rządowej/samorządowej lub jednostce wykonującej zadania administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • - ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
  • - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
  • - ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
  • - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • - Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 6 czerwca 2005 r. w sprawie udzielania dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauracyjne i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków
  • - Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 sierpnia 2016r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z tych zadań
  • - Rozporządzenie Prezesa RM z dnia 20 czerwaca 2002r. w sprawie "Zasad techniki prawodawczej"
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-09
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi