Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Kartuzach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

83-300 Kartuzy ul. Sambora 41

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie zabiegów konserwacyjnych, nieskomplikowanych napraw, okresowego sprawdzania parametrów technicznych urządzeń łączności i informatyki;
  • odpowiedzialność za organizację łączności i informatyki oraz utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności i informatyki w Komendzie Powaitowej Policji w Kartuzach oraz podległych jej komórek organizacyjnych;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu i materiałów łączności będących na wyposażeniu KPP Kartuzy i jednostek podległych;
  • współdziałanie z Wydziałem Łaczności i Informatyki Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku;
  • organizowanie łączności w działaniach operacyjnych i innych operacjach o większym zasięgu, przygotowanie dokumentów łączności do tych działań;
  • szkolenie i instruowanie funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Kartuzach w zakresie technicznej obsługi środków łączności i informatyki;
  • bieżąca i doraźna kontrola poprawności wykorzystania i obsługi przydzielonych środków łączności;
  • zapewnienie poprzez współdziałanie z poszczególnymi dysponentami wydatków KWP, niezbędnego zaopatrzenia logistycznego i technicznego na potrzeby jednostki oraz prowadzenie podręcznych magazynków w powyższym zakresie;
  • prowadzenie wybrakowania sprzętu i materiałów /w ograniczonym zakresie/ przy współudziale Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Gdańsku;
  • analiza i usuwanie awarii lokalnych systemów informatycznych;
  • administrowanie lokalnymi systemami.


Warunki pracy

praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, obsługa urządzeń łączności

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- zatrudnienie na pełny etat,
- proponowane wynagrodzenie ok. 2334,80 brutto+ dodatek z tyt. wysługi lat,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej,
- oferty nie spełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, otrzymane po terminie nie bedą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie,
- w ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, numer telefonu,
- wszystkie oświadczenia muszą posiadać datę i własnoręczny podpis,
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0-58) 685 21 09.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze informatycznym

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność obsługi programów komputerowych
  • znajomość Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
  • dokładność
  • samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego


wymagania dodatkowe

  • komunikatywność
  • dyspozycyjność
  • odpowiedzialność
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dowodu osobistego
  • oświadczenie kandydata/ki o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata/ki o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie kandydata/ki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie świadectw pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi