Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu

Komendant Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
ul. Nowy Świat 40-42
62-800 Kalisz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie spraw dot. ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego
  • prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi
  • nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy miejskiej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczaniu paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych
  • organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego oraz innych urządzeń i instalacji technicznych
  • bieżące analizowanie stanu technicznego pojazdów oraz sprzętu i przedstawianie wniosków w tym zakresie.


Warunki pracy

Warunki pracy na stanowisku pracy:
• praca biurowa, 8-godzinna dobowa norma czasu, przeciętnie 40 godz. w tygodniu,
• wyjazdy służbowe,
• częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
• konieczność poruszania się po budynku - brak windy, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym,
• praca na pierwszym piętrze


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty kandydatów nie zakwalifikowanych podlegają archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy opis postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora ds. technicznych znajduje się w miejscu powszechnie dostępnym w Komendzie (tablica ogłoszeń w wejściu do budynku Komendy) oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kaliszu: http://kmpsp_kalisz.ssdip.bip.gov.pl/praca/ i http://www.pspkalisz.alte.pl/ Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2017 r.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • praktyczna znajomość przepisów i zasad gospodarki transportowej
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej (nie dotyczy kobiet)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 1 rok doświadczenia zawodowego na tym samym lub podobnym stanowisku w jednostkach organizacyjnych PSP
  • znajomość pojazdów i sprzętu pożarniczego
  • umiejętność planowania i organizacji pracy
  • samodzielność
  • prawo jazdy kat. BC


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia prawa jazdy
  • kopia książeczki wojskowej, o ile kandydat jest objęty ewidencją wojskową (kopie stron zawierające dane kandydata oraz wpisu dotyczącego stosunku do służby wojskowej) lub zaświadczenie z WKU
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie świadectw pracy z poprzedniego zatrudnienia
  • kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów i szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-03-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/03/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi