Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Iławie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

14-202 Iława, ul Wiejska 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie instruktaży i szkoleń z zakresu BHP dla funkcjonariuszy i pracowników Komendy Powiatowej Policji w Iławie,
  • prowadzenie spraw związanych z wypadkami i chorobami zawodowymi,
  • sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • prowadzenie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP,
  • realizowanie innych zadań określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy.


Warunki pracy

praca przy komputerze oraz w terenie tj. podległych Komisariatach i Posterunkach Policji

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie proszę podać adres e-mail, będzie on służył do korespondencji zwrotnej. Oferty, które nie będą spełniały wymogów formalnych, nie kompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni e-mailowo do udziału w postępowaniu.
Wynagrodzenie miesięczne ok. 570,- zł brutto.
Dodatkowe informacje: tel. 89 640 72 62, 89 640 72 25.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie min. wykształcenie średnie z zawodem technika bhp, wyższe o specjalności bhp lub studia podyplomowe o kierunku bhp

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
przy wykształceniu średnim 3 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • nie karany
  • uprawnienia do prowadzenia szkoleń,
  • łatwość komunikacji,
  • umiejętność logicznego formułowania myśli na piśmie,
  • umiejętność dokonywania analiz,
  • doświadczenie w wykonywaniu zadań służby bhp w administracji,
  • umiejętność interpretacji przepisów,
  • umiejętność prowadzenia szkoleń,
  • umiejętność obsługi komputera i edycji tekstów,
  • znajomość ustawy Kodeks Pracy i aktów wykonawczych regulujących zagadnienia bhp.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych,
  • ksero dowodu osobistego,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopie dyplomów, świadectw, zaświadczeń potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-06
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    22/11/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi