Opis stanowiska pracy


Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach

Dyrektor Regionalnego Zarządu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach
ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami na podstawie wniosku składanego przez komórki organizacyjne,
  • opracowanie i zamieszczenie ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub w Urzędzie Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w miejscu publicznie dostępnym, w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Opracowywanie i przekazywanie wymaganych ogłoszeń o wyborze oferty i o udzieleniu zamówienia – zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
  • przekazanie na wniosek oferenta Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udzielanie wyjaśnień do specyfikacji i przekazywanie ich oferentom i na stronę internetową zamawiającego,
  • udział w komisjach przetargowych w przeprowadzanych postępowaniach poprzez m.in. przygotowywanie otwarcia ofert, zamieszczanie na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi, wnioskującymi o wszczęcie postępowania, z działem finansowo-księgowym w sprawie Wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy i działem planowania w sprawie planów przetargów,
  • udział w pracach komisji przetargowej przeprowadzanych postępowań. Prowadzenie pełnej dokumentacji z postępowań m. innymi pełny protokół postępowania, przekazywanie informacji o unieważnieniu przetargu, wykluczeniach, odrzuceniach i wyborze ofert,
  • prowadzenie ewidencji zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro oraz prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej do wydziału i jej archiwizacja,
  • prowadzenie dokumentacji przetargowej i jej archiwizacja w zakresie przeprowadzonych przetargów. Zastępowanie w czynnościach związanych z procedurą przetargową innego sekretarza w czasie jego nieobecności, sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach i przekazywanie ich do Prezesa Urzędu,


Warunki pracy

- zadania realizowane w siedzibie Dyrekcji, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku ( cztery kondygnacje) - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne, w tym list motywacyjny/CV muszą być własnoręcznie podpisane. Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą przyjmowane.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telef. (32)777- 49 - 22, lub (32)777- 49 -21,
- Aplikacje nieodebrane w okresie 3 miesięcy od upływu terminu składania ofert zostaną komisyjnie zniszczone.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w sprawach związanych z zamówieniami publicznymi oraz przygotowaniu postępowań przetargowych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość przepisów ustawy Prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office ),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Dyspozycyjność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole.
  • Odporność na stres, asertywność.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze administracji publicznej.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi