Opis stanowiska pracy


Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku

Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

80-563 Gdańsk ul. Oliwska 35

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowanie wniosków do opracowania rozkazów personalnych oraz sporządzanie rozkazów w sprawach: przyjęcia do służby, o mianowania na stanowisko, przeniesienia, powierzenia obowiązków, delegowania, przeniesienia do dyspozycji oraz sporządzanie wniosków o mianowania na kolejne stopnie SG w celu realizacji decyzji kadrowych przełożonych i przekazania ich komórkom wypłacającym świadczenia finansowe;
  • zaliczanie okresów zatrudnienia przed przyjęciem do służby w SG, wprowadzanie danych do systemu kadrowego i ustalanie uprawnień funkcjonariuszy do nagród jubileuszowych i wysługi lat;
  • opracowanie rozkazów personalnych w sprawie zwolnienia ze służby, ustalanie uprawnień do odprawy , przygotowanie i opracowanie dokumentacji emerytalno-rentowej w celu przekazania do zakładu emerytalno-rentowego;
  • opracowanie rozkazów personalnych w dokumentach kadrowych (teczki akt osobowych, karty ewidencyjne, obsady etatowe, rejestry alfabetyczne) w celu aktualizacji danych;
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu funkcjonariuszy, ustalanie stażu służby i pracy do wysługi emerytalnej w celu przekazania zainteresowanym funkcjonariuszom.
  • zakładanie i prowadzenie kart ewidencyjnych, teczek akt osobowych do których włącza stosowne dokumenty w celu przechowywania.


Warunki pracy

praca na parterze w budynku IV piętrowym bez windy, nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, oświetlenie dzienne i sztuczne, praca siedząca z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,283 tj. 2.404,14 zł. + dodatek za wysługę lat

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji, lub 1 rok pracy w kadrach

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera, programu MS Office
  • znajomość ustawy o straży Granicznej i aktów wykonawczych do ustawy dot. spraw kadrowych funkcjonariuszy
  • stosowanie przepisów prawa w praktyce, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, redakcyjne, komunikatywność, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    27/09/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi