Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Miejska Policji w Bydgoszczy
ul. Wojska Polskiego 4F
85-171 Bydgoszcz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizowanie przeprowadzanych rutynowych prac konserwacyjnych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki;
  • realizowanie zagadnień związanych z gospodarką odpadami, dostawą mediów, zakupu opału, materiałów do konserwacji obiektów KMP i jednostek podległych;
  • prowadzenie ewidencji składników majątkowych jednostki w zakresie eksploatacji i administracji nieruchomości oraz książek obiektów budowlanych;
  • opisywanie i sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków związanych z eksploatacją obiektu KMP w Bydgoszczy i jednostek podległych, oraz prowadzenie ewidencji wydatków w celu określenia wysokości poniesionych w tym zakresie kosztów;
  • zlecanie usług dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji obiektów służbowych oraz pojazdów służbowych w celu zapewnienia właściwego stanu sanitarnego;
  • opracowywanie dokumentacji dotyczących adaptacji pomieszczeń i wytypowanych urządzeń do prowadzenia odkażania i dezaktywacji oraz usprawnienia techniczno – eksploatacyjnego ujęć wody jak i utrzymania w stałej gotowości do działania zastępczych źródeł energii elektrycznej na wypadek zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny;
  • sprawdzanie stopnia realizacji zleconych prac remontowych, modernizacyjnych, budowlanych wykonywanych w obiektach KMP w Bydgoszczy i jednostkach podległych. Analizowanie i zgłaszanie potrzeb w zakresie drobnych prac konserwacyjnych, awaryjnych oraz uczestniczenie w wyszukiwaniu lokalnych wykonawców, w celu realizacji ww. prac;
  • przygotowanie informacji o zużytym opale w celu naliczenia podatku z tytułu ochrony środowiska.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań :

- praca w terenie
- stres związany z kontaktami z pracownikami z firm zewnętrznych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- bariery architektoniczne: budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, stanowisko pracy znajduje się na piętrze budynku.

- narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Aplikacje przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferta powinna zawierać tylko wymagane dokumenty w kserokopii, proszę nie załączać oryginałów. Oferty otrzymane lub uzupełnione po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym będą powiadomieni w BIP KMP w Bydgoszczy w zakładce wolne stanowiska w służbie cywilnej – ogłoszenie nr 4617. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz.U. 2016 poz. 1345), , podstaw prawa budowlanego, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, książki obiektu budowlanego, wysokości opłat za korzystanie ze środowisk.
Informujemy, iż mile widziane są osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy. Przewidziane wynagrodzenie na stanowisku starszego inspektora 2.500 zł 00/100 brutto (we wszystkich składnikach wynagrodzenia). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 525 56 20.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

4 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub 1 rok w obszarze administrowania nieruchomościami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość obowiązujących przepisów i procedur oraz umiejętność ich stosowania,
  • dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność,
  • samodzielność,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi