Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku

Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Wojewódzka Policji
w Białymstoku
ul. Sienkiewicza 65

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizowanie, kompletowanie oraz ewidencjonowanie wniosków i raportów pracowników, emerytów i rencistów oraz funkcjonariuszy Policji o udzielenie świadczeń socjalnych.
  • Planowanie wydatków w zakresie gospodarki socjalnej, prowadzenie ewidencji analitycznej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych oraz ewidencjonowanie udzielonych zapomóg policjantom i świadczeń z funduszu prewencyjnego.
  • Sporządzanie wykazów należności przyznanych świadczeń w Komendzie Wojewódzkiej Policji, sprawdzanie pod względem merytorycznym ponoszonych wydatków i sporządzanych w jednostkach terenowych policji list należności co do ich zgodności z planem wydatków i zapisami w protokołach komisji socjalnej.
  • Udzielanie informacji osobom zainteresowanym w zakresie świadczeń socjalnych.
  • Organizowanie posiedzeń komisji socjalnych, sporządzanie protokołów z posiedzeń.
  • Sporządzanie umów o udzielenie pożyczek mieszkaniowych z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
  • Organizowanie kolonii i obozów młodzieżowych.
  • Kompletowanie wniosków osób uprawnionych do dokształcania dzieci zmarłych policjantów.


Warunki pracy

Kontakt osobisty i telefoniczny z pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu.
Stanowisko usytuowane jest na II piętrze budynku jednostki w pomieszczeniu biurowym.
W budynku brak jest windy.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru oraz skorzystania z zamieszczonych wzorów oświadczeń, które dostępne są na stronie BIP KWP
w Białymstoku (www.bip.bialystok.kwp.policja.gov.pl/wolne stanowiska pracy w SC).
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. Decyduje data stempla pocztowego.
Proponowane wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi nie mniej niż 1873,84 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 36 04.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Komunikatywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Odpowiedzialność.
  • Dyspozycyjność.
  • Organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy zespołowej.
  • Umiejętność interpretacji przepisów.
  • Znajomość programów Word i Excel.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-10-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/10/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi