Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Augustowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Augustowie
ul. Brzostowskiego 6,
16-300 Augustów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie sekretariatu Wydziału Kryminalnego (przygotowywanie korespondencji wpływającej i wychodzącej i zapewnienie jej prawidłowego obiegu).
  • Prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej i wychodzącej, dziennika podawczego oraz rejestru telegramów.
  • Zakładanie i prowadzenie różnego rodzaju teczek niezbędnych w pracy wydziału, m.in.: grafików służb, list obecności.
  • Zakładanie i prowadzenie rejestru kart MRD oraz przekazywanie kart MRD do odpowiedniej komórki.
  • Prowadzenie rejestru zatrzymanych praw jazdy i przekazywanie ich odpowiednim organom.
  • Prowadzenie skorowidzu osób i podmiotów.
  • Prowadzenie rejestru teczek, dzienników i książek ewidencyjnych Wydziału Kryminalnego.
  • Prowadzenie teczki korespondencji o charakterze kancelaryjno-manipulacyjnym.
  • Prowadzenie rejestru wypożyczenia i udostępniania akt do celów służbowych Policji.
  • Prowadzenie rejestru raportów urlopowych policjantów Wydziału Kryminalnego.
  • Wprowadzanie danych do systemu SWOP, w tym absencji oraz czasu służby i pracy policjantów i pracowników Wydziału Kryminalnego (w zastępstwie).


Warunki pracy

Stanowisko usytuowane jest na II piętrze budynku (IV kondygnacja).
Narzędzia i materiały pracy: biurko, telefon, fax, komputer, drukarka, szafy biurowe.
Bariera architektoniczna: w budynku brak jest windy wewnętrznej.
Warunki dodatkowe: praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym, pomieszczenie ogrzewane.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
- Umowa na zastępstwo na czas nieobecności członka ksc.
- Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do komendy lub w przypadku wysyłania oferty pocztą - data stempla pocztowego).
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnym etapie naboru telefonicznie lub e-mailem.
- Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Dane kandydata, który wygrał konkurs będą dostępne na stronie BIP KPP w Augustowie oraz NIP na stronie KPRM.
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
- "Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą, bez względu na płeć, wiek, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną."
- Proponowane wynagrodzenie na przedmiotowym stanowisku: minimalne.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (87) 564 10 02 (Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia KPP w Augustowie).

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejetności w zakresie: organizowania pracy własnej / zespołowej, komunikowania się, współpracy, samokontroli, systemtyczności, zdyscyplinowania.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie obsługi systemów dobrej organizacji pracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi