Opis stanowiska pracy


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor wojewódzki

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
ul. Wały Chrobrego 4
70-502 Szczecin


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności związanych z dochodzeniem w trybie egzekucji administracyjnej należności pieniężnych, których wierzycielem jest Wojewoda Zachodniopomorski w celu wyegzekwowania należności w szczególności z tytułu: kar budowlanych, opłat legalizacyjnych za zmianę sposobu użytkowania, orzeczonych do zwrotu kwot dotacji celowych, wymierzonych kar pieniężnych, kosztów egzekucji niepieniężnej, grzywien w celu przymuszenia oraz mandatów karnych kredytowanych wystawionych do końca 2015 r.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz opracowywanie projektów rozstrzygnięć (decyzji, postanowień, oświadczeń woli, umów) przy uwzględnieniu zagadnienia pomocy publicznej w celu przyznania ulg w spłacie należności, których wierzycielem jest Wojewoda Zachodniopomorski.
  • Przygotowywanie obliczeń i dokumentacji niezbędnej do udzielania i rozliczenia dotacji celowych w szczególności przeznaczonych na: utworzenie oraz zapewnienie funkcjonowania Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego, nieodpłatną pomoc prawną oraz edukację prawną, realizację przez gminy zadań z zakresu dowodów osobistych, ewidencji ludności oraz rejestracji stanu cywilnego.
  • Prowadzenie postępowań dotyczących zarzutów zgłoszonych przez dłużników w postępowaniu egzekucyjnym w celu wydania postanowień o uznaniu lub nieuwzględnieniu zarzutu przez wierzyciela.
  • Przygotowywanie projektów postanowień o proporcjonalnym zaliczeniu wpłat w celu prawidłowego zaksięgowania wpłat na poczet należności i odsetek za zwłokę zgodnie z ustawą Ordynacja podatkowa.
  • Prowadzenie postępowań w celu przygotowania projektów decyzji o kwotach dotacji podlegających zwrotowi.
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz opracowywanie projektów rozstrzygnięć w celu jednorazowego wstrzymania przez Wojewodę na okres nie dłuższy niż 30 dni egzekucji administracyjnej należności o charakterze pieniężnym wraz z zawiadomieniem właściwego ministra.
  • Przygotowanie zaświadczeń o wartości udzielonej pomocy publicznej de minimis w następstwie przyznanych ulg.


Warunki pracy

• praca o charakterze administracyjno-biurowym, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami oraz obsługa klientów,
• obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
• stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na I piętrze budynku ZUW, oświetlenie dzienne i sztuczne
• narzędzia pracy: komputer z monitorem ekranowym, urządzenia biurowe
• w budynku znajdują się winda, brak podjazdów


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto ok. 2 500,00 zł.
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej ZUW w Szczecinie, w zakładce „Praca”.
Etapy postępowania kwalifikacyjnego:
1. selekcja ofert
2. test wiedzy
3. rozmowa kwalifikacyjna
Osoby zakwalifikowane do dalszego etapu naboru zostaną powiadomione telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia mogą zostać odebrane osobiście w Biurze Organizacji i Kadr ZUW w Szczecinie, pok. 281 w okresie 3 miesięcy od zakończenia naboru. Aplikacje nieodebrane przed upływem tego terminu zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/ 43 03 538.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, ordynacja podatkowa, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeks postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustaw: Prawo budowlane, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, krajowych i unijnych dotyczących pomocy publicznej, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2016-12-19
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/12/2016
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi