Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Miejsce pracy: Olsztyn
Nr ref: 16038289
Opis stanowiska:
- Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych.
- Budowanie trwałych relacji z Klientem.
- Kontakt z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów a także dokonywanie korekt/poprawek poleceń przelewów/instrukcji Klientów w ramach obowiązujących procedur;
- Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji, zgodnie z życzeniem Klienta;
- Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
- Efektywna współpraca z innymi jednostkami Banku w celu świadczenia wysokiej jakości usług
Wymagania:
- Duża orientacja na Klienta;
- Doskonałe umiejętności interpersonalne;
- Komunikatywność;
- Odporność na stres/umiejętność prowadzenia ‘trudnych’ rozmów z Klientami;
- Umiejętność budowania trwałych relacji;
- Przejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu zmian;
- Umiejętność pracy pod presją;
- Umiejętność dostosowania się/elastyczność;
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz zwracanie należytej uwagi na szczegóły;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Język angielski komunikatywny w mowie i piśmie;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Szereg benefitów (opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
- Możliwość pracy w stabilnej organizacji finansowej o międzynarodowym zasięgu
- Współpraca z senior managementem w organizacji
- Udział w ciekawych projektach
- Możliwość rozwoju w strukturach Banku
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.