#

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego

Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.

Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.

Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.

W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.

Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego

Miejsce pracy: Olsztyn

Nr ref: 16038289

 

Opis stanowiska:

  • Wizyty u Klientów w sprawach operacyjnych i relacyjnych.
  • Budowanie trwałych relacji z Klientem.
  • Kontakt z Klientami w celu wyjaśniania błędnych dyspozycji Klientów a także dokonywanie korekt/poprawek poleceń przelewów/instrukcji Klientów w ramach obowiązujących procedur;
  • Przygotowywanie korespondencji dotyczącej wyjaśnianych spraw Klientów oraz dokumentacji, zgodnie z życzeniem Klienta;
  • Wyjaśnianie spraw i rozwiązywanie reklamacji klientów w kooperacji z innymi jednostkami Banku;
  • Efektywna współpraca z innymi jednostkami Banku w celu świadczenia wysokiej jakości usług
Wymagania: 
  • Duża orientacja na Klienta;
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne;
  • Komunikatywność;
  • Odporność na stres/umiejętność prowadzenia ‘trudnych’ rozmów z Klientami;
  • Umiejętność budowania trwałych relacji;
  • Przejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu problemów i wprowadzaniu zmian;
  • Umiejętność pracy pod presją;
  • Umiejętność dostosowania się/elastyczność;
  • Umiejętność ustalania priorytetów oraz zwracanie należytej uwagi na szczegóły;
  • Umiejętność pracy zespołowej;
  • Język angielski komunikatywny w mowie i piśmie;
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Szereg benefitów (opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie)
  • Możliwość pracy w stabilnej organizacji finansowej o międzynarodowym zasięgu
  • Współpraca z senior managementem w organizacji
  • Udział w ciekawych projektach
  • Możliwość rozwoju w strukturach Banku
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.
Bank Handlowy w Warszawie S.A. Bank Handlowy w Warszawie S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi