Opis stanowiska pracy
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw.
Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.
Główne zadania:
- sprawdzanie poprawności przekazywanych dokumentów księgowych pod kątem formalno-rachunkowym,
- archiwizacja dokumentów,
- księgowanie faktur sprzedaży i zakupu (w tym WNT, import towarów i usług)
- analiza i rozliczanie sald kont rozrachunkowych,
- księgowanie i wyliczenia różnic kursowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.;
- księgowanie wyciągów bankowych w PLN i walutach obcych;
- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej;
- współudział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych (CIT, VAT)
- stały kontakt z klientem i bieżące wyjaśnienia niezgodności
Wymagania:
- minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie ww. obowiązków;
- znajomość ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego;
- sumienność i samodzielność;
- pełne zaangażowanie;
- otwartość na rozwój i dalszą naukę
- znajomość systemu Raks będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku kancelarii prawnych w Polsce;
- pakiet socjalny: opieka medyczna LuxMed z bezpłatnym pakietem stomatologicznym lub karta Multisport,
Prezentacja firmy
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla...
Kancelaria Prawna Skarbiec - lider w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw. Oferujemy kompleksową obsługę prawną, podatkową i księgową. Tylko na przestrzeni ostatnich trzech lat świadczyliśmy usługi na rzecz ponad tysiąca firm, reprezentując je w sprawach o łącznej wartości ponad sześciu miliardów złotych. Od lat jesteśmy wyróżniani w prestiżowych zestawieniach firm prawniczych w Polsce i na świecie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/07/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat