Opis stanowiska pracy


Archiwum Akt Nowych w Warszawie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy archiwista

02-103 Warszawa
ul. Hankiewicza 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Samodzielne przeprowadzanie studiów wstępnych nad zespołem, celem zgromadzenia informacji o historii, zadaniach i organizacji twórcy zespołu
  • Określenie, w konsultacji z kustoszem lub kierownikiem Oddziału I, metody opracowania zespołu, celem wypracowania optymalnego toku pracy
  • Weryfikowanie, w konsultacji z kustoszem lub kierownikiem Oddziału I przynależności zespołowej akt, celem wyodrębnienia akt obcych
  • Samodzielne realizowanie procesu porządkowania zespołu, celem wyodrębnienia serii i podserii oraz sporządzenia opisu poszczególnych jednostek archiwalnych
  • Samodzielne sporządzanie, w konsultacji z kustoszem lub kierownikiem Oddziału I, inwentarza zespołu/zbioru i innych wymaganych pomocy ewidencyjno-informacyjnych, celem przygotowania pełnej informacji o zawartości zespołu
  • Samodzielne opracowywanie, w konsultacji z kustoszem lub kierownikiem Oddziału I, wstępu do zespołu/zbioru lub notatki informacyjnej, celem zaprezentowania informacji o dziejach twórcy zespołu, dziejach i stanie zachowania wytworzonej przez niego dokumentacji, systemie kancelaryjnym, zawartości zespołu i metodach jego porzadkowania
  • Samodzielne realizowanie kwerend w zasobie AAN celem wyszukania potrzebnych informacji dla potrzeb wewnętrznych AAN oraz innych instytucji i osób fizycznych


Warunki pracy

- Praca biurowa w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich
- Praca częściowo w magazynach
-Wysiłek fizyczny przy przenoszeniu akt w trakcie opracowywania materiałów archiwalnych

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "st. archiwista w Oddziale I Opracowania Zasobu" wraz z podaniem nr ogłoszenia BIP.
Oferty nie spełniające wymogów formalnych, złożone lub uzupełnione po terminie, nie zawierające jednoznacznego wskazania stanowiska i numeru ogłoszenia, nie będą rozpatrywane.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
W ofercie należy podać dane kontaktowe, adres e mail, nr telefonu oraz adres do korespondencji.

Techniki i metody naboru:
- weryfikacja nadesłanych ofert
- test wiedzy w zakresie wymagań niezbędnych
- rozmowa kwalifikacyjna
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci będą powiadamiani telefonicznie.
Oferty odrzucone i nie odebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru, zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje w sprawie ogłoszenia i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu
22/589 31 39 w godz. 9 00 - 15 00.














Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
praca w jednostkach administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra znajomość historii Polski i historii powszechnej XX wieku; znajomość metodyki archiwalnej; znajomość zasobu AAN
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs kancelaryjno-archiwalny
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego na poziomie B1


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata, że przeciwko niemu nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo scigane z oskarzenia pblicznego lub przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzajacych ukończenie kursu kancelaryjno - archiwalnego
  • Oswiadczenie kandydata o znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego i/lub rosyjskiego na poziomie B1

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-05-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi