Opis stanowiska:
· Współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektu
· Przygotowanie i weryfikacja dokumentacji projektu, w szczególności dokumentów finansowych
· Bieżąca obsługa uczestników projektu
· Opracowywanie wniosków o płatności, w tym wniosku końcowego
· Kompletowanie, opisywanie i ewidencjonowanie dokumentów finansowych
· Prowadzenie sprawozdawczości finansowej
· Kontrola wydatków zgodnie z harmonogramem realizacji projektu
· Koordynacja rozliczeń finansowych projektu
· Przygotowanie PEFS
· Kontakt z IP
Obszar realizacji projektu: powiat myślenicki, limanowski, nowosądecki, nowotarski, wadowicki, tarnowski
Miejsce pracy: Myślenice
Oferujemy:
· Pracę na samodzielnym stanowisku
· Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
· Niezbędna narzędzia pracy
Wymagania:
· Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu/rozliczaniu/administrowaniu projektami UE, w szczególności 6.1.1
· Znajomość specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków UE
· Znajomość bieżących wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL
· Umiejętność sporządzania wniosków o płatność
· Ogólna znajomość zasad księgowości i kadr
· Biegła znajomości pakietu MS Office
· Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność
· Zdolność realizacji powierzonych zadań pod presją czasu i w warunkach stresowych
· Komunikatywna znajomość języka angielskiego
· Czynne prawo jazdy kat. B
Szkoła języków obcych w Myślenicach i Limanowej. Języki angielski, niemi... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.