Stanowisko ds. nadzoru nad realizacją programu rehabilitacji
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- lekarz medycyny z tytułem specjalisty, lekarz medycyny z pierwszym stopniem specjalizacji lub lekarz medycyny w trakcie specjalizacji
- minimum 2 lata praktyki lekarskiej
- minimum 4 lata stażu pracy
Pożądane:
- lekarz medycyny z tytułem specjalisty z zakresu: ortopedii/traumatologii, chorób wewnętrznych, psychiatrii , neurologii, kardiologii, pulmonologii, rehabilitacji medycznej lub reumatologii
- minimum 4 lata praktyki lekarskiej (wykonywanie zawodu lekarza ze specjalizacją)
Wymagania dodatkowe
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- nastawienie na wyniki/konsekwencja w działaniu
- terminowość i rzetelność
- samodzielność i odpowiedzialność
- poprawne przekazywanie informacji pisemnych i ustnych
- działanie procesowe/nastawienie na proces
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- stanowczość/pewność siebie
- umiejętność przekonywania
- umiejętność współpracy
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- opracowuje projekty planów działania dotyczących prewencji rentowej i prewencji wypadkowej w zakresie medycznym
- opracowuje nowe i modyfikuje dotychczasowe programy rehabilitacji leczniczej
- nadzoruje realizację umów dotyczących rehabilitacji leczniczej w zakresie programu rehabilitacji i wymagań Zakładu
- prowadzi kontrole realizacji umów w ośrodkach rehabilitacyjnych
- analizuje dokumentację medyczną, w tym historie chorób, karty informacyjne, karty zabiegowe, badania. Wystawia opinie medyczne
- opracowuje programy szkoleń, przygotowuje materiały szkoleniowe i przeprowadza szkolenia dla lekarzy i pracowników ośrodków rehabilitacyjnych w zakresie objętym zawartymi umowami
- opracowuje i prowadzi szkolenia dla lekarzy orzeczników w zakresie rehabilitacji leczniczej
- opracowuje publikacje dotyczące rehabilitacji medycznej
- uczestniczy w postępowaniach konkursowych na udzielanie zamówień na usługi rehabilitacyjne w ośrodkach rehabilitacyjnych oraz przeprowadza kontrole ofertowe w ośrodkach rehabilitacyjnych
- wyjaśnia i ewidencjonuje sprawy jednostkowe z zakresu rehabilitacji leczniczej
- rozpatruje i ewidencjonuje wnioski o skrócenie/przedłużenie rehabilitacji leczniczej
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny z dopisanym numerem referencyjnym 731377
- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i uprawnienia
Termin, do którego należy składać dokumenty 04 stycznia 2018 roku
Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Centrali Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Departament Spraw Pracowniczych
ul. Szamocka 3, 5
01-748 Warszawa
Dodatkowe informacje
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- złożonych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie rozpatrywana
- dokumenty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnością
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczność wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 3-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści:
„Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.”
Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.
Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zuspl) w zakładce "Praca w ZUS".