#

STANOWISKO DS. MONTAŻU WIDEO I GRAFIKI KOMPUTEROWEJ W WYMIARZE 1/2 ETATU

Urząd Miasta Chełm

Chełm, lubelskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0664


Obowiązki:

1) Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.
2) Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo.
3) Przygotowywanie materiałów wideo do emisji.
4) Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.
5) Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta.
6) Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.
7) Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.
8) Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.
9) Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów.
10) Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).
11) Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak
  • średnie zawodowe, brak

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność graficznej obróbki zdjęć
  • umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka wideo, obróbka dźwięku)
  • umiejętność montażu materiałów wideo służących promocji Miasta i Urzędu
  • kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie
  • umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta
  • umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych
  • znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw
  • umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie
  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki wideo
  • znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
  • umiejętność przygotowywania materiałów do druku (DTP)
  • umiejętność obsługi kamery

Zawód:

  • Projektant grafiki

Pozostałe wymagania:

  • PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 WOA-I.2110.25.2020 1. Wymagania niezbędne : 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie: średnie, 6) portfolio minimum 3 materiały wideo w formacie mp4 dostarczone na pendrive (pamięć przenośna USB). 2. Wymagania dodatkowe : 1) wykształcenie wyższe, 2) znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki wideo, 3) znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw. 4) umiejętność interpretacji przepisów prawa, 5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, 6) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, 7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, 8) umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka wideo, obróbka dźwięku), 9) umiejętność obsługi kamery, 10) umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta, 11) umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie, 12) umiejętność graficznej obróbki zdjęć, 13) umiejętność przygotowywania materiałów do druku (DTP), 14) umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm, 15) umiejętność montażu materiałów wideo służących promocji Miasta i Urzędu, 15) umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych, 16) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku : 1) Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu. 2) Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo. 3) Przygotowywanie materiałów wideo do emisji. 4) Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie. 5) Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta. 6) Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie. 7) Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu. 8) Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów. 9) Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów. 10) Przygotowywanie materiałów do druku (DTP). 11) Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami. 4. Warunki pracy na stanowisku : 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 6,56 %. 6. Wymagane dokumenty aplikacyjne : 1) życiorys (CV), 2) portfolio, 3) list motywacyjny, 4) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne), 5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7) referencje (kserokopia), 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. montażu video i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 30 marca 2020 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282). Chełm, dnia 2020-03-17 KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70. 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl . 3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 marca 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są: 1) art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z: a) art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika, 2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). 5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub 2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A). 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 2) przenoszenia danych, 3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych; 4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację; 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych. 9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest: 1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; 2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.25.2020.pdf


Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV), 2) portfolio, 3) list motywacyjny, 4) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne), 5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7) referencje (kserokopia), 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/03/2020
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Grafika / Projektowanie, Praca Inżynieria

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi