Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/20/0664
Obowiązki:
1) Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.
2) Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo.
3) Przygotowywanie materiałów wideo do emisji.
4) Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.
5) Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta.
6) Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.
7) Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.
8) Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.
9) Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów.
10) Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).
11) Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, brak
- średnie zawodowe, brak
Wymagania pożądane:
Umiejętności i uprawnienia:
- umiejętność graficznej obróbki zdjęć
- umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka wideo, obróbka dźwięku)
- umiejętność montażu materiałów wideo służących promocji Miasta i Urzędu
- kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie
- umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm
- umiejętność interpretacji przepisów prawa
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta
- umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych
- znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw
- umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki wideo
- znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej
- umiejętność przygotowywania materiałów do druku (DTP)
- umiejętność obsługi kamery
Zawód:
Pozostałe wymagania:
- PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
WOA-I.2110.25.2020
1. Wymagania niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie: średnie,
6) portfolio minimum 3 materiały wideo w formacie mp4 dostarczone na pendrive (pamięć przenośna USB).
2. Wymagania dodatkowe :
1) wykształcenie wyższe,
2) znajomość programów komputerowych do montażu i obróbki wideo,
3) znajomość platformy PC i oprogramowania graficznego typu: adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw.
4) umiejętność interpretacji przepisów prawa,
5) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
6) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,
7) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
8) umiejętność tworzenia materiałów filmowych (rejestracja, montaż i obróbka wideo, obróbka dźwięku),
9) umiejętność obsługi kamery,
10) umiejętność kreowania graficznego wizerunku i promocji Miasta,
11) umiejętność tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w internecie,
12) umiejętność graficznej obróbki zdjęć,
13) umiejętność przygotowywania materiałów do druku (DTP),
14) umiejętność wizualizowania i opracowania materiałów promocyjnych Urzędu Miasta Chełm,
15) umiejętność montażu materiałów wideo służących promocji Miasta i Urzędu,
15) umiejętność przygotowywania prezentacji multimedialnych,
16) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) Rejestracja wideo i montaż wideo w zakresie materiałów filmowych służących promocji Miasta i Urzędu.
2) Obróbka dźwiękowa przygotowywanych materiałów wideo.
3) Przygotowywanie materiałów wideo do emisji.
4) Tworzenie projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.
5) Opracowanie programów i planów graficznego kreowania wizerunku Urzędu Miasta.
6) Współdziałanie ze wszystkimi departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.
7) Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.
8) Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.
9) Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy i innych mediów.
10) Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).
11) Współpraca z lokalnymi mediami, agencjami reklamowymi, drukarniami.
4. Warunki pracy na stanowisku :
1) praca w systemie jednozmianowym,
2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 6,56 %.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne :
1) życiorys (CV),
2) portfolio,
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. montażu video i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 30 marca 2020 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
Chełm, dnia 2020-03-17
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info@umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod@umchelm.pl .
3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. montażu wideo i grafiki komputerowej w wymiarze 1/2 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 18 marca 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:
1) art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:
a) art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,
2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).
5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:
1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub
2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
2) przenoszenia danych,
3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;
4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.
9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:
1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.
10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.25.2020.pdf
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV),
2) portfolio,
3) list motywacyjny,
4) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7) referencje (kserokopia),
8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty