Stanowisko ds. administrowania serwerową platformą Windows
Od: Zakład Ubezpieczeń SpołecznychMiejsce pracy: Warszawa
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 1 rok doświadczenia zawodowego związanego z obszarem IT- administrowanie systemami
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (elektronika i telekomunikacja, informatyka)
- minimum 2 lata pracy związanej z obsługą systemów informatycznych
Wymagania dodatkowe
- zaawansowana obsługa MS Office oraz MS Project
- orientacja na cel
- orientacja na jakość
- komunikacja
- współpraca
- elastyczność
- nastawienie na rozwój
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność rozwiązywania problemów
- umiejętność podejmowania decyzji
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy
- instaluje i konfiguruje serwerowe systemy operacyjne i oprogramowanie systemowo-narzędziowe eksploatowane na serwerach Windows,
- tworzy i zabezpiecza kopie zapasowe systemów administrowanych oraz odtwarza je,
- optymalizuje serwerowe systemy Windows oraz analizuje aktualne parametry pracy,
- zapewnia poprawność konfiguracji, parametrów, wydajności i bezpieczeństwa pracy: serwerowych systemów operacyjnych Windows, systemu poczty elektronicznej, systemów zarządzania infrastrukturą w zakresie obsługiwanych technologii, interfejsów z innymi systemami komputerowymi KSI,
- nadzoruje prawidłowe wykorzystanie licencji dla ITS serwerowej Platformy Windows,
- uczestniczy w opracowywaniu: wytycznych w zakresie procedur udostępniania zasobów i tworzenia struktury kont użytkowników domeny centralnej Windows, sprawozdań i analiz pracy serwerowych systemów Windows oraz realizowanego harmonogramu pracy, zaleceń zmierzających do poprawy parametrów pracy administrowanych serwerów, wymagań dotyczących zmiany konfiguracji wynikających z analizy pracy systemów
Wymagane dokumenty
- CV
- list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny (’Aplikuj’)
Termin, do którego należy składać dokumenty 20 września 2021 r.
Dodatkowe informacje:
- proces rekrutacji będzie obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną z elementami wywiadu kompetencyjnego (przeprowadzoną w siedzibie Centrali ZUS lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line) oraz test wiedzy z zakresu instalacji, konfiguracji systemów operacyjnych i oprogramowania systemowo-narzędziowego eksploatowanego na serwerach Windows oraz ogólnej wiedzy informatycznej
- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne
- przesłanych dokumentów nie zwracamy
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- dokumenty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane
- oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.