poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
St. ds. obsługi klienta Komorniki
Miejsce pracy: 62-052 Komorniki
Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki)
Numer referencyjny: KW12/PW/266/2016
Do zadań pracownika będzie należeć:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
udzielanie informacji o świadczonych usługach,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.
Od kandydatów oczekujemy:
wykształcenia średniego,
umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu MS Office,
wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.
W zamian oferujemy:
umowę o pracę na czas określony (na zastępstwo),
pakiet świadczeń socjalnych,
możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
pracę w największej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Inne oczekiwania:
gotowość do pracy zmianowej.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.