#

St. ds. obsługi klienta Komorniki

Poczta Polska S.A.

62-052 Komorniki, wielkopolskie

Poczta Polska S.A.
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i Narodowym Operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. 
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

St. ds. obsługi klienta Komorniki

Miejsce pracy: 62-052 Komorniki



Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki)
Numer referencyjny: KW12/PW/266/2016
Do zadań pracownika będzie należeć:

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,
aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych,
udzielanie informacji o świadczonych usługach,
kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy.

Od kandydatów oczekujemy:

wykształcenia średniego,
umiejętności profesjonalnej obsługi klienta,
umiejętności obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu MS Office,
wysokiej orientacji na klienta, skuteczności w dążeniu do rezultatów,
komunikatywności, dobrej organizacji pracy własnej.

W zamian oferujemy:

umowę o pracę na czas określony (na zastępstwo),
pakiet świadczeń socjalnych,
możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
pracę w największej polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Inne oczekiwania:

gotowość do pracy zmianowej.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.

Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Poczta Polska S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi