OBSŁUGA, ZDOBYWANIE I UTRZYMANIE KLIENTA BIZNESOWEGO I INDYWIDUALNEGO - DORADZTWO, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA PO SPRZEDAŻOWA, ZAMAWIANIE PRODUKTÓW HANDLOWYCH, ZNAJDOWANIE, SELEKCJA I PRZYGOTOWANIE OFERT PRZETARGOWYCH, AKTYWNE FORMY POSZUKIWANIA POTENCJALNYCH KLIENTÓW - PREZENTACJA OFERTY PRZEZ TELEFON, MAIL, OSOBISTE SPOTKANIE HANDLOWE, DBAŁOŚĆ O WIZUALNĄ EKSPOZYCJE TOWARU, OFEROWANIE I WYBÓR OPCJI SERWISOWANIA SPRZĘTU.
PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZGŁOSZEŃ SERWISOWYCH,
KONTAKT Z SERWISEM ZEWNĘTRZNYM, NALEŻĄCYM DO MAREK WSPÓŁPRACUJĄCYCH Z SALONEM
CIERPLIWOŚĆ I ODPORNOŚĆ NA STRES, UPRZEJMOŚĆ, PUNKTUALNOŚĆ, KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ NAUKI NOWYCH RZECZY, WIEDZA TECHNICZNA ZWIĄZANA Z NAPRAWĄ SPRZĘTU IT, NOWINKI IT
Zgłoszenia zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy wysyłać w terminie do 15 kwietnia 2014r.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, przez firmę KASPOL, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami
Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z dziedziny op... Rozwiń
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do KASPOL JAROSŁAW FIC (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. <br/> <br/>Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej baz... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.