Firma MyBizu zatrudni odpowiedzialną, inteligentną i pracowitą osobę na stanowisko SPRZEDAWCY – DORADCY KLIENTA na stoisko z biżuterią znanych światowych marek w Galerii Katowickiej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną i przyjazną obsługę klientów, sprzedaż i ekspozycję biżuterii zgodnie ze standardami firmy, a także realizację zamówień ze sklepu internetowego.
Zapewniamy:
- stabilne warunki zatrudnienia,
- motywacyjny system wynagrodzeń – premie od sprzedaży,
- pracę w dynamicznym, młodym zespole.
Mile widziani studenci. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem.
- inteligencja, myślenie, zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista,
- nienaganna prezencja,
- uczciwość zawodowa,
- komunikatywność,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży i obsłudze klienta.
My Bizu to multibrandowe stoisko w Galerii Katowickiej oraz e-shop z mod... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.