Osoby zatrudnione na w/w stanowisku będą odpowiedzialne za:
- Organizację spedycji krajowej i zagranicznej
- Planowanie i ustalanie warunków transportu
- Pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników,
- Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami i przewoźnikami
- Dbanie o wysoką jakość usług transportowych oferowanych klientom
- Dbanie o dobry wizerunek naszej firmy
Oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy
- Dodatkowy system premiowy
- Indywidualny i elastyczny czas pracy - ważne są dla nas efekty
- Możliwość szybkiego awansu w tworzących się strukturach firmy
- Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
- Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania i budowania relacji
- Znajomość MS Office
- Doskonała organizacja pracy
- Samodzielność
- umiejętność współpracy z pozostałymi pracownikami.
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
HERMES TSL to firma świadcząca usługi z zakresu transportu samochodowego... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.