#

Specjalisty ds. Obsługi Posprzedażowej Zamówień Internetowych

Morele.net Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem firmy oraz wdrażaniem nowych projektów poszukujemy młodych, ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Reklamacji na stanowisko:

 

Specjalisty ds. Obsługi Posprzedażowej Zamówień Internetowych

 

Nie wymagamy od Ciebie doświadczenia, jedynie pasji i chęci rozwoju – w zamian przekażemy ogromną wiedzę i cenne umiejętności, które wykorzystasz pnąc się po szczeblach kariery w Morele.net .

Współtwórz z nami Morele.net - najszybciej rozwijający się sklep internetowy. APLIKUJ!

 

TWOJE ZADANIA:

- Ewidencja i klasyfikowanie zgłoszeń reklamacyjnych

- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje klientów (system zapytań, mail)

- Przestrzeganie przyjętych norm jakościowych i ilościowych

- Monitorowanie terminowości realizacji reklamacji

- Zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych

 

CO MOŻEMY CI ZAPEWNIĆ:

- Pracę od poniedziałku do piątku

- Możliwość rozwoju i awansu do innych działów – system szkoleń oraz rekrutacje wewnętrzne

- Pracę z rewelacyjnymi ludźmi, dla których praca to pasja

- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w biurze w centrum Krakowa

- Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów – podstawa + premia

- Dodatkowo - karta sportowa

Wymagania

- Studia zaoczne w toku

Stanowisko, na które możesz aplikować to inkubator talentów. Chcemy zatrudniać ludzi młodych, dla których może to być nawet pierwsza praca. Będziesz miał okazję poznać kulturę pracy w naszej organizacji, a po pół roku będziesz mógł aplikować na inne stanowiska w firmie.

- Świetna obsługa komputera

Będziesz pracował w firmie technologicznej, odpisywał na maile i wiadomości oraz korzystał z narzędzi informatycznych. Z tego względu wymagamy bardzo dobrej obsługi komputera.

- Otwartość na nowe wyzwania

Na tym stanowisku będziesz miał okazję wiele się nauczyć. Poszukujemy osób otwartych na nowe doświadczenia, chętnych do nauki oraz wykazujących się inicjatywą. To od Ciebie będzie zależeć jak Twoja kariera się rozwinie.

DODATKOWE ATUTY:

- Doświadczenie w obsłudze Klienta

- Znajomość przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych (gwarancja, rękojmia)

 

Prezentacja firmy

Grupa Morele posiada kilkunastoletnie doświadczenie na rynku e-commerce.... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi