Specjalisty ds. Handlu Międzynarodowego
Częstochowa Specjalisty ds. Handlu Międzynarodowego
Częstochowa
NR REF.: 1085000
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, wyłącznego dystrybutora i dostawcy w Europie sprzętu peryferyjnego wykorzystywanego w procesie produkcji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Handlu Międzynarodowego.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z kontrahentami i dostawcami zagranicznymi, tworzenie i archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej, wstępne doradztwo w zakresie doboru urządzeń. Do codziennych obowiązków będzie należało czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów, udział w organizowaniu targów, konferencji i spotkań branżowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy przynajmniej rocznego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi klienta biznesowego. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) stanowi warunek konieczny, znajomość języka francuskiego będzie dużym atutem. Poszukujemy osób z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami organizowania pracy własnej, komunikatywnych, zorientowanych na realizację stawianych celów oraz dynamiczny rozwój.
Co zyskujesz?
Firma oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Częstochowa
NR REF.: 1085000
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, wyłącznego dystrybutora i dostawcy w Europie sprzętu peryferyjnego wykorzystywanego w procesie produkcji, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Handlu Międzynarodowego.
Twoje następne stanowisko
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z kontrahentami i dostawcami zagranicznymi, tworzenie i archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej, wstępne doradztwo w zakresie doboru urządzeń. Do codziennych obowiązków będzie należało czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów, udział w organizowaniu targów, konferencji i spotkań branżowych.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od kandydatów oczekujemy przynajmniej rocznego doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi klienta biznesowego. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2) stanowi warunek konieczny, znajomość języka francuskiego będzie dużym atutem. Poszukujemy osób z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami organizowania pracy własnej, komunikatywnych, zorientowanych na realizację stawianych celów oraz dynamiczny rozwój.
Co zyskujesz?
Firma oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.