Opis stanowiska pracy


Archiwum Państwowe w Zielonej Górze

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista

Archiwum Państwowe w Zielonej Górze
Aleja Wojska Polskiego 67a
65-762 Zielona Góra

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje założenia polityki informacyjnej i promocyjnej Archiwum w celu budowania pozytywnego wizerunku.
  • Koordynuje i realizuje współpracę z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w zakresie popularyzacji zasobu. Przygotowuje materiały, umowy sponsorskie i o współpracy.
  • Koordynuje i realizuje projekty badawcze, wystawiennicze i edukacyjne.
  • Koordynuje prace naukowe, wystawy i pokazy, konferencje i zebrania naukowe. Koordynuje uczestnictwo w nich pracowników.
  • Koordynuje i realizuje współpracę z uczelniami wyższymi, ośrodkami i stowarzyszeniami naukowymi, zawodowymi i regionalnymi m.in. w zakresie edukacji archiwistów i konserwatorów. Przyjmuje wycieczki szkolne, studenckie itp. i prowadzi zajęcia i pokazy materiałów archiwalnych.
  • Reprezentuje Archiwum w wydarzeniach naukowych organizowanych przez inne archiwa i instytucje naukowe w kraju i zagranicą.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

wystąpienia publiczne, reprezentacja urzędu, wyjazdy służbowe, permanentna obsługa klientów zewnętrznych
praca w kurzu archiwalnym, zagrożenie mikrobiologiczne, stres związany z reprezentacją urzędu,
narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, aparat;
brak barier architektonicznych: swoboda poruszania się po budynku, windy i podjazdy, drzwi odpowiedniej szerokości, dostosowane toalety;

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



Inne:

Wynagrodzenie zasadnicze 2.680,00 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Za datę nadesłania oferty uznaje się datę nadania, pod warunkiem, że wpłynie do urzędu w ciągu trzech dni roboczych od daty nadania. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. Oferty odrzucone mogą być odebrane w ciągu trzech miesięcy od daty ogłoszenia, nie odsyła się ofert. Oferty nieodebrane po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
Regulamin naboru oraz wzór oświadczeń dostępny jest na stronie internetowej Archiwum w zakładce "Informacje - Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy".
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 68 329 98 01.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z zadaniami na stanowisku: polityka informacyjna, popularyzacja, badania naukowe, edycja źródeł, lub 1 rok w zarządzaniu projektami

pozostałe wymagania niezbędne:

  • obsługa komputera, urządzeń i programów biurowych oraz programów graficznych (indesigne, photoshop, corel draw)
  • wiedza z zakresu historii regionalnej i historii Polski,
  • umiejętność odczytywania pisma neogotyckiego,
  • komunikatywność, otwarty stosunek do klienta, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, asertywność, umiejętność przekonywania i konsultacji kwestii drażliwych,
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,


wymagania dodatkowe:

  • znajomość procedur związanych z tworzeniem projektów oraz zasad ich rozliczania,
  • poprawna retoryka i umiejętności edytorskie,


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

2016-08-31
Archiwum Państwowe
Aleja Wojska Polskiego 67a
65-762 Zielona Góra

z dopiskiem "nabór na stanowisko specjalisty w O-VI"

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi